title

شرکت پاکان پلاست کار با نام تجاری آیری پلاست، برگزیده تندیس بلورین از سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور، در کارزارهای بلند مدت و کوتاه مدت ارتقای سطح فرهنگ جامعه در حوزه بازیافت حمایت خواهد کرد.

ادامه مطلب
هوش بالا داشتن مهم‌تر است یا هوش اجتماعی داشتن؟

​​​​​​​هوش انسان همیشه موضوعی جذاب و جالب توجه برای دانشمندان، روانشناسان و همه انسان‌ها بوده است. دقیقا تا چند سال پیش هوش انسان را تنها مساوی با IQ (آی کیو) یا بهره هوشی می‌دانستند و کلا بر این باور بودن که برای پیشرفت و موفقیت فقط آی کیو مهم است. هوش هیجانی یا همان EQ نوع دیگری از باهوش بودن است.

ادامه مطلب

انواع لوله‌های پلی اتیلن در مدیریت چالش خشکسالی و بحران کم آبی در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب

هوآوی ساعت هوشمند Watch GT 2 را در دو سری 42 و 46 میلی متری با انبوهی از نوآوری‌ها و امکانات جدید معرفی کرد. این ساعت به کاربر کمک می‌کند تا انواع فعالیت‌های ورزشی، وضعیت سلامتی و کیفیت خواب خود را کنترل کند.

ادامه مطلب

هوآوی با عرضه پرچم‌داران جدید خود امکانات کاربردی و جالبی را به کاربران معرفی کرد. دوربین‌های SuperSensing Cine Camera، تراشه قدرتمند Kirin 990، دکمه‌های مجازی لبه‌ دستگاه و... . در این مطلب نوآوری‌ها و قابلیت‌های جدید پرچم‌داران سری Mate 30 Huawei مرور شده است.

ادامه مطلب

هوآوی به تازگی پا به عرصه تلویزیون‌های هوشمند گذاشته و با معرفی Huawei Vision TV با قابلیت‌های استثنایی قصد دارد تجربه کاربران درباره تلویزیون‌های هوشمند را متحول کند. در ادامه این دستگاه بررسی شده تا متوجه شد که این محصول، فقط یک تلویزیون هوشمند نیست.

ادامه مطلب

استقبال کشورهای اروپایی از تجهیزات هوآوی، باعث حضور گسترده و فعالیت قابل توجه این شرکت در اروپا شده‌است. همکاری هوآوی با اپراتور Sunrise سوییس، یکی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه است.

ادامه مطلب

پرواز چارتر به معنای دربست کرایه کردن هواپیما برای یک بازه زمانی معین است. پروازهای لحظه آخر که به چارتر معروف هستند، قیمت ارزان‌تری دارند، اما در عوض پروازهای چارتر724 امکان تغییر تاریخ پرواز و یا کنسل کردن را ندارند، پس باید از تاریخ سفر خود مطمئن بود و سپس پرواز آژانس بازپر را رزرو کرد.

ادامه مطلب

وظیفه شناسایی، ارزشیابی و حذف عوامل مخاطره آمیز شغلی بر عهده مهندسی بهداشت حرفه‌ای است، تامین و ارتقاء سلامت جسمی، روانی و اجتماعی برای کارگران همه مشاغل و اندازه‌گیری و ارزیابی خطرات و کنترل حوادث ناشی از آن، از دیگر مسئولیت‌های این متخصصان است.

ادامه مطلب

سایت «اطلاعیه» مرجع ثبت آگهی رایگان اینترنتی خرید و فروش کالا و خدمات بزرگترین و معتبرترین سایت آگهی و نیازمندی‌های اینترنتی در ایران است، هر مدیر کسب‌وکاری به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌تواند از سراسر کشور آگهی و نیازمندی‌های خرید و فروش را در سایت آگهی و نیازمندی ثبت کند.

ادامه مطلب

هوآوی در مراسم معرفی نسل جدید پرچمداران خود (Huawei Mate 30) از اپلیکیشن‌های جدیدی نیز رونمایی کرد. این برنامه‌ها مبتنی بر سرویس‌های هوآوی موبایل سیستم (HMS) هستند و با تنوع خود می‌توانند نیاز تمام کاربران را رفع کنند؛ به‌گونه ای که دیگر احتیاجی به اپلیکیشن‌های گوگل نخواهید داشت

ادامه مطلب

سامانتل به بهانه توالی اعداد 987654321 در ششم مهر ماه سال 98 که هر صد سال یک‌بار اتفاق می‌افتد از ساعت 5:43:21 روز 6 ماه 7 سال 98 جشنواره فروش برای شماره‌های رند این اپراتور تلفن همراه برگزار می‌کند.

ادامه مطلب

بعد از آشنایی با ماهیت موفقیت می‌توان نسبت به جزئیات مسیر آن شناخت پیدا کرد به این حقیقت برد که این مسیر همراه با ترس‌هایی است. همه در دستیابی به موفقیت با ترس‌هایی ذهنی رو به رو می‌شوند که لازمه دستیابی و طی کردن این مسیر، غلبه بر ترس‌هاست.

ادامه مطلب

هوآوی با ارائه تجهیزات مخابراتی بهینه‌تر در مصرف انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک، در تلاش برای کمک به محیط زیست و کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای است.

ادامه مطلب
تهیه دستگاه کارتخوان در کمترین زمان

امروزه هر کسب و کاری در هر صنفی نیاز به یک دستگاه کارتخوان دارد. فروشگاه اینترنتی آیریک شاپ، ارائه‌دهنده دستگاه‌های کارتخوان برای مشاغل مختلف است. این مجموعه در ادامه نکاتی پیرامون این که چگونه و از کجا یک دستگاه کارتخوان سیار یا پوز سیار بتوان خرید ارائه داده است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز