title

هوآوی، بزرگترین تأمین‌کننده تجهیزات مخابراتی جهان، به تازگی اعلام کرده بیش از نیمی از قراردادهای تأمین تجهیزات نسل پنجم ارتباطات (5G)، با اپراتورهای اروپایی امضا شده‌است.

ادامه مطلب
برادران کیایی سریال می‌سازند

 «هم‌گناه» نام تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی است که مجوز ساخت آن از سوی شورای پروانه ساخت غیرسینمایی صادر شده است. 

ادامه مطلب
محصول تازه سامانه مشاوره تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر رونمایی شد

محصول تازه سامانه مشاوره هدایت تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر تحت نام بسته‌های انتخاب رشته در سیستم آنلاین انتخاب آگاهانه مسیر زندگی (پروفایل‌سنتر) رونمایی و به بازار عرضه شد.

ادامه مطلب

هوآوی در راستای مسئولیت‌های محیط‌زیستی خود، گوشی‌های از رده خارج و فناوری‌‌های هوش مصنوعی خود را در اختیار گروهی قرار داده که با استفاده از آن می‌توانند نظارتی هوشمندانه بر جنگل و مبارزه با قطع غیرمجاز درختان داشته‌باشند.

ادامه مطلب

هوآوی با بهره‌گیری از سیستم‌فایل جدید EROFS توانسته تا 20 درصد سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی حافظه را بهبود دهد. همچنین تست‌های مختلف نشان می‌دهد هوش مصنوعی این گوشی عملکردی بهتر از رقبا دارد.

ادامه مطلب

بسیاری از ساکنان پایتخت برای داشتن روزی خاطره انگیز، به مقاصدی در خارج از شهر فکر می‌کنند در حالی که بسیاری از فرصت‌های خوشگذرانی در همین شهر هستند. در ادامه پیشنهادهای جذاب برای تفریح در تهران ارائه شده است.

ادامه مطلب

هوآوی ضمن داشتنِ پرچم‌داران قدرتمند، جزء شرکت‌های توانا در ساخت گوشی‌های میان‌رده نیز محسوب شود. استفاده از فناوری‌های رده بالا در کنار مواد اولیه با کیفیت و دقت بالای تیم طراحی باعث شده محصولات این شرکت مانند Huawei Y9 2019 باکیفیت و خوش ساخت باشند.

ادامه مطلب

دو قابلیت مفید محصولات جدید هوآوی که با رابط کاربری EMUI 9.1 در اختیار کاربران قرار گرفته، استفاده از سیستم‌فایل جدید EROFS و شتاب‌دهنده گرافیکی GPU Turbo 3.0 است. هوآوی قصد دارد این امکانات را نه تنها در گوشی‌های پرچمدار، بلکه برای گوشی‌های میان‌رده خود نیز عرضه کند.

ادامه مطلب

سایت نماگرد از سال 1394 فعالیت خود را با هدف غنای وب فارسی در بخش فرهنگی و کمک به فرهنگ و هنر ایران شروع کرد. فعالیتی که در ابتدا با جمع آوری اخبار هنرمندان و بیوگرافی بازیگران و در ادامه بخش‌های آشپزی، بیوگرافی ورزشکاران و مشاهیر، بهداشت و سلامت، مد و زیبایی، تعبیر خواب و... ادامه یافت.

ادامه مطلب
به همت گروه زرین رویا

عصر روز چهارشنبه، 16 مردادماه 1398 برند مای‌بیبی (از برندهای زیرمجموعه گروه زرین‌رویا) از محصول جدید خود پوشک شورتی پول-‌آپ رسما رونمایی کرد. این اولین بار است که یک برند ایرانی توانسته از فناوری تولید پوشک شورتی پول-‌آپ استفاده کند.

ادامه مطلب

بازار پر نوسان و تب‌آلود قیمت مسکن، صدرنشین خبرهای این روزها است. در ادامه گفتگوی محمد تقوی بنیانگذار آژانس‌های املاک دلتا و مدیر وب‌سایت دلتا، پیرامون ادعایی که در خصوص افزایش بهای مسکن و نقش وب‌سایت‌هایی که بهای مسکن را درج می‌کنند، مطالعه خواهید کرد.

ادامه مطلب
اولین مرحله از تفاهم ایرانسل و صبا ایده اجرایی شد

پس از گذشت چند روز از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ایرانسل و هلدینگ صبا ایده، نخستین مرحله از این تفاهم بر بستر ایرانسل و با هدف دسترسی آسان به محتوا‌های پلتفرم فیلیمو اجرایی شد.

ادامه مطلب
تیم ایر: سامانه خرید و فروش آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل اعلام کرد

تور استانبول و بالی یکی از به یادماندنی و جذاب‌ترین سفرها برای خانواده‌های ایرانی به ویژه در فصل گردشگری تابستان است که مجموعه تیم ایر فروش ویژه خود را برای علاقه مندان سفر به این دو شهر برای مدت محدود آغاز کرده است.

ادامه مطلب

هنگامی که صحبت از مراقبت‌های پوستی و محصولات آرایشی و بهداشتی مای به میان می‌آید شاید بیشتر زنان به آن توجه نشان داده و پیگیر انجام مراقبت‌های پوستی خود باشند و در این میان بسیاری از مردان از این موضوع مهم غافل بوده و یا اینکه با استفاده از روش‌های سنتی آن را انجام دهند.

ادامه مطلب
با همکاری شرکت‌های بازرگانی مورد تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت

تحریم‌ها و در پی آن، گرانی‌ها، امان مردم را بریده است. همه روز فکر و همه شب سخن از گرانی‌هاست. گوشی موبایل یکی از اقلامی است که همه به آن نیاز دارند و زندگی بدون آن، ممکن نیست. در پاسخ به این نیاز آحاد مردم اکسنید خبر خوشی منتشر کرده است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز