title

مراسم HDC امسال در مرکز Songshan Lake هوآوی، میزبان یک اتفاق مهم بود. لیو وِی، مدیر ارشد بخش دوربین‌های شرکت Huawei فناوری منحصر به فردی را با نام Cyberverse که برای کشف دنیایی جدید طراحی شده است معرفی کرد.

ادامه مطلب

هوآوی به تازگی از قابلیت‌های جدید تراشه‌های Kirin در عصر 5G پرده برداشت. این قابلیت‌ها در ترکیب با هوش مصنوعی می‌توانند دنیای آینده فناوری را دگرگون کنند.

ادامه مطلب
بدون نیاز به دانش ایجاد، هر پروژه‌ای را به صورت کاملا رایگان ایجاد کنید

گوآنی ابزاری برای مرور هزاران پروژه آماده، استوک فوتیج و قالب‌های وب، با دسترسی نامحدود است، با این ابزار، پروژه در زمان مناسب کامل می‌شود. با کمک این ابزار می‌توان بیش از 11 هزار فایل رایگان پروژه افترافکت و قالب‌های پریمیر پرو، فیلم‌های ویدئویی ذخیره شده و موسیقی را به آسانی سفارشی‌سازی کرد.

ادامه مطلب

مقام ارشد بانک مرکزی چین اعلام کرده است: تلاش برای کمک به محدود کردن مطالبات عمومی برای دارایی‌های رمزپایه و تقویت ارز مستقل این کشور مفید خواهد بود. صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی به سبک مدیریتی متمرکز (Centralized) ادامه خواهد یافت.

ادامه مطلب
خرید بلیط هواپیما برای تابستان

سفر در تابستان لذت‌های خاصی را به همراه دارد که در این مطلب توضیح داده می‌شود که چرا در تابستان باید سفر رفت! مسافران و علاقه‌مندان به گردشگری می‌توانند بلیط هواپیمای خود را از ره بال آسمان خریداری کنند.

ادامه مطلب

پیش از این، محمدکاظم بشکار، موسس گروه مسافرتی ویزالند، در رابطه با سودجویی‌های اخذ ویزا اطلاعاتی به متقاضیان ارائه کرده بود. ایشان در مصاحبه جدید خود، ناگفته‌هایی را در رابطه با اخذ ویزا مطرح کرده است که ممکن است نمونه آن را در جایی پیدا نکنید!

ادامه مطلب

هوآوی گزارشی با عنوان Global Industry Vision) GIV) منتشر کرده که در آن 10 مورد از ترندهای برتری که دنیای آینده، زندگی و محیط کار ما را شکل می‌دهند، پیش‌بینی شده‌اند.

ادامه مطلب
سیستم عامل هارمونی، تجربه‌ای هوشمند و یکپارچه برای تمام کاربردها

هوآوی در رویداد Huawei Developer Conference سیستم عامل HarmonyOS را بر پایه معماری microKernel معرفی کرد. سیستم عامل HarmonyOS با هدف ارائه تجربه یکسان بر روی دستگاه‌های مختلف طراحی شده است.

ادامه مطلب
تجربه زندگی هوشمندتر با رابط کاربری یکپارچه در انواع تجهیزات هوشمند

نرخ به روزرسانی EMUI 8.0 و EMUI 9.0 ارقام قابل توجه 79 درصد و 84 درصد بوده است. همچنین انتظار می‌رود تعداد کاربرانی که دستگاه خود را به EMUI10 به روز می‌کنند به 150 میلیون نفر برسد. خانواده P30 به عنوان اولین سری، نسخه اولیه به روزرسانی EMUI 10 را در 8سپتامبر به منظور بررسی و تست دریافت خواهند کرد.

ادامه مطلب

HiCare اپلیکیشنی مخصوص گوشی‌های هوآوی است که به کاربر کمک می‌کند علاوه بر دریافت خدمات مختلف، بتواند به راحتی گوشی خود را به‌روزرسانی کند. حتی این برنامه با راهکارهای پیشنهادی خود، به کاربر کمک می‌کند تا مشکلات پیش آمده برای گوشی را رفع کند.

ادامه مطلب
اکوسیستم‌ بسازید و شرکایتان را جذب کنید

کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی هفته گذشته در دانگوان چین، برگزار شد. هدف از این رویداد، کاوش در مورد اکوسیستم آینده‌محور بر پایه همه طرح‌ها و سناریو‌های هوشمندسازی بود که می‌توانند بهترین تجربه کاربری را محقق سازند.

ادامه مطلب
به سادگی می‌‌توان افکار منفی را شکست داد

روشی جالب و آسان وجود دارد که از طریق آن بتوان از افکار مزاحم رها شد. اگر چیزهایی روزانه ذهن افراد را درگیر می‌کند و نمی‌توانند کار کنند و یا درس بخوانند این روش برای آنها جالب است. مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان نیز می‌تواند برای تمام سنین مناسب باشد که هدیه مرکز مشاوره مشاورانه به علاقه مندان است.

ادامه مطلب
اتفاقی مهم در صنعت سلولزی کشور:

اواخر تابستان سال گذشته بود که موضوع پوشک به یکی از داغ‌ترین موضوعات در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها تبدیل شد و حالا پس از گذشت کمتر از یک سال، خبرهای خوبی در مورد تولید داخلی این گروه محصولی به گوش می‌رسد.

ادامه مطلب

سام سیر نوین کیش با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه اجازه ماشین در کیش به یکی از برترین شرکت‌ها در این حوزه تبدیل شده است و با قیمت‌های مقرون به صرفه خود نسبت به دیگر شرکت‌ها و همچنین کیفیت بسیار بالای ماشین‌های ارائه شده به هموطنان به عنوان یکی از برترین شرکت‌های اجاره انواع ماشین در کیش یاد می‌شود.

ادامه مطلب

نویسنده وب‌سایت Android Central پس از سه ماه استفاده از Huawei P30 Pro از ویژگی‌های منحصر به فرد و نقاط قوت پرچمدار هوآوی صحبت می‌کند. به گفته‌ او، هیچ دستگاهی نیست که بتواند عملکردی نزدیک به Huawei P30 Pro ارائه کند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز