title

نرم افزار CRM یکی از بزرگترین دارایی‌های بنگاه‌های اقتصادی موفق است. استفاده بهینه از نرم افزار CRM موفقیت هر کسب و کاری را تضمین می‌کند.

ادامه مطلب

به تازگی دو مدل گوشی‌ هواوی موفق به دریافت گواهینامه‌ی چینیC3 شدند. با استناد به اطلاعات این گواهینامه‌، این دو دستگاه با شماره مدل00 TET-AN و10 TET-ANعرضه خواهند شد. این دستگاه‌ها مجهز به فناوری 5G هستند.همچنین این تلفن‌های همراه از آخرین نسل فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی هواوی نیز استفاده خواهند کرد.

ادامه مطلب

رویداد آنلاین هوآوی برای معرفی محصولات جدید از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر خدمات این شرکت روز چهارشنبه، ۵ آذر در ساعت ۲۰:۰۰ برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

دغدغه خرید فرش ماشینی کاشان را ما درک کرده ایم و میدانیم که خرید فرش به قیمت کارخانه چقدر میتواند به مشتریان کمک کند. از این رو با طراحی سایت به نام فرش آریامهر به خدمت کاربران آمدیم تا بتوانیم این دغداغه را رفع کنیم

ادامه مطلب

در جریان رویداد آنلاینی که هوآوی برای معرفی جهانی گوشی‌های سری Mate 40 ترتیب داده بود، بخشی نیز به معرفی و نمایش دستاوردهای این شرکت در رابط کاربری EMUI 11 اختصاص داشت. همچنین برنامه Petal Search نیز به صورت رسمی معرفی شد که به عنوان یک دستیار نرم‌افزاری، قابلیت‌های بسیاری دارد.

ادامه مطلب

سیستم DriveOne ساخت شرکت هواوی اولین موتور محرکه الکتریکی این شرکت محسوب می‌شود که برای کار در اتومبیل‌های آینده طراحی و ساخته شده است.

ادامه مطلب

در چند سال اخیر تولید و عرضه گوشی‌های تاشو تبدیل به جدیدترین حوزه رقابتی برای سازندگان گوشی‌های هوشمند شده است و مدل‌های مختلفی از این نوع گوشی‌ها توسط سازندگان مختلف روانه بازار شده است. هواوی نیز در این حوزه دستی بر آتش دارد و با ارائه مدل‌های Mate X و Mate Xs یکی از پیشتازان به حساب می‌آید.

ادامه مطلب

«پتال مپس» (Petal Maps) برنامه اختصاصی جدید هوآوی است که امکان مسیریابی و یافتن موقعیت جغرافیایی را به راحتی برای کاربر فراهم می‌کند.

ادامه مطلب

انتخابات آمریکا برگزار شد و تا به امروز پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات‌ تقریبا مسجل شده است. این پیروزی با توجه به شعارهای بایدن تسهیل کننده مهاجرت خواهد بود.

ادامه مطلب
باتری انواع خودروها برای اولین بار با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اینترنت عرضه شد

با هدف ارتقای نحوه ارائه خدمات در حوزه فروش عمده و خرده باتری خودرو و امکان دسترسی سریع خریداران و نمایندگی های فروش باتری خودرو در کل کشور، از سایت شرکت تولیدی صنعتی آرتا باتری اردبیل ( آوز باتری ) که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده بود بطور رسمی رونمایی شد.

ادامه مطلب

سالانه بیش از 350،000 دانشجو بین المللی تصمیم می گیرند که در کانادا تحصیل کرده و ویزای تحصیلی کانادا بگیرند. وقتی با آن ها صحبت می کنیم، همواره یکی از مهم ترین دغدغه های آنها زبان است!

ادامه مطلب

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت چیپ‌سازی کوالکام مجوز لازم برای تامین چیپ‌های مورد نیاز هوآوی را دریافت کرده است؛ مجوزی که می‌تواند گزینه‌های هوآوی برای تامین تجهیزات را افزایش دهد.

ادامه مطلب

گوشی هوآوی Y9a یکی از گوشی‌های سال 2020 هوآوی است که با طراحی منحصر به فرد خود، می‌تواند سایر گوشی‌های میان‌رده بازار را کنار بزند.

ادامه مطلب

شرکت هوآوی در راستای افزایش خدمات‌دهی به مشتریان خود، مراکزی را در سراسر کشور با عنوان «رودشوهای سرویس‌های موبایلی هوآوی» راه‌اندازی کرده است.

ادامه مطلب

یکی از محصولاتی که می‌توان به شکل اینترنتی خریداری کرد، زیورآلات است.فروشگاه ژیار به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند به راحتی، در کمترین زمان ممکن و هزینه‌ی بسیار اندک زیورآلات مورد نظر خود را تهیه کنند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز