title

هوآوی مدتی پیش از قوی‌ترین عضو خانواده‌ی Mate 40 رونمایی کرد. Huawei Mate 40 Pro که مجموعه‌ای قوی از ابزارهای تصویربرداری، باتری، پردازنده و غیره را در خود جای داده است. اما کنار این قابلیت‌های فوق‌العاده سخت‌افزاری، هوآوی Mate 40 در طراحی ظاهری نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

ادامه مطلب

مدل پورشه دیزاین آخرین پرچمدار هوآوی یعنی Mate 40 RS از ویژگی هوشمندانه‌ دماسنج برخوردار است که در برهه کنونی کارایی بسیاری دارد. یک پتنت ثبت‌شده‌ی جدید هم نشان می‌دهد که قرار است گوشی‌های موبایل بیشتری از این فناوری استفاده کنند.

ادامه مطلب

جدیدترین پرچم‌دار هوآوی در بخش لپ‌تاپ، Huawei Matebook X است که محصولی خاص، برای صاحبان کسب و کارها و اصولا تمام کسانی است که خواهان لپ‌تاپی قدرتمند و در عین حال ظریف هستند.

ادامه مطلب

تداوم هواوی در ارائه تکنولوژی‌های جدید و نوآورانه در تولید گوشی‌های هوشمند و بخصوص در بخش دوربین، تبدیل به یک سنت در صنعت گوشی هوشمند شده است. حالا خبرها از یک نوآوری جذاب دیگر در پرچمدارهای آتی این شرکت حکایت دارند.

ادامه مطلب
سخنرانی جردن بلفورت معروف به گرگ وال استریت در یک کنار یک ایرانی

این کارآفرین بزرگ ایرانی می‌گوید: برای به دست آوردن ثروت نیازی نیست مثل گذشته ۲۰ سال خاک کاری را بخورید تا ثروتمند شوید در صورتی که عصر حاضر این امکان را به افراد می‌دهد که در یک بازه زمانی کوتاه‌تر بتوان ثروتمند شد.

ادامه مطلب
عرضه محصولات از بهترین برندها با گارانتی های معتبر

فروشگاه‌های اینترنتی با تنوع محصولات خود شرایطی را ایجاد کرده‌اند که با مقایسه محصولات با برندهای مختلف متقاضی می‌تواند به راحتی به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین محصول را برای خود با چند کلیک تهیه کند.

ادامه مطلب

به دلیل همکاری‌هایی که شرکت هوآوی با بانک توسعه سنگاپور در زمینه راه‌اندازی سیستم‌های پرداخت دیجیتالی جهت افزایش کیفیت پرداخت الکترونیک و رضایتمندی مشتریان داشت، بانک DBS از هوآوی به عنوان با ارزش‌ترین شریک فناوری سال 2020 تقدیر کرد.

ادامه مطلب

یک سالی از همه گیر شدن کرونا می‌گذرد، ولی آمار ها نشان می دهند که ظاهرا این ویروس فعلا قصد ندارد دست از سر جهان بردارد. حتی اگر واکسن‌ها نیز بتوانند این بیماری را مهار کنند، تغییراتی که به واسطه آن در در زندگی مردم جهان ایجاد شد شاید تا ابد باقی بماند. یکی از این تغییرات، متفاوت شدن فرایند خرید بود.

ادامه مطلب

رویداد آنلاین هوآوی برای معرفی محصولات آینده خود در بازار ایران برگزار شد. این رویداد که با رونمایی از جدیدترین مدل سری Y هوآوی یعنی گوشی Y9a همراه بود، علاوه برآن از دو مدل از تبلت‌های جدید این شرکت که در راه بازار هستند نیز رونمایی شد.

ادامه مطلب

طی چند ماه اخیر، سرویس‌های موبایلی هوآوی به عنوان یک اکوسیستم رو به رشد، توانسته سرعت رشد قابل توجهی را تجربه کند. با انتشار نسخه سازگار اپلیکیشن‌های مطرح تپسی و در آینده نزدیک اسنپ تقریبا تمام اپ‌های مهم و پرکاربرد ایرانی بدون هیچ محدودیتی روی این اکوسیستم کار می‌کنند.

ادامه مطلب
تهدید کرونا را با خانه ماندن و مطالعه دروس کنکور ارشد و دکتری به فرصت تبدیل کنیم

خدمات سنجش امیرکبیر ارائه منابع آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سراسری، آزاد و وزارت بهداشت ارائه منابع آزمون‌های حقوقی (وکالت، قضاوت، سردفترداری، مشاوران و.. ) ارائه منابع آزمون MSRT,MHLE,EPT,UTEPT,PNUEPT

ادامه مطلب
کانادا بهشت مهاجران از سراسر دنیا

ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد رویای مهاجرت به کانادا را در ذهن تان داشته باشید. اما مردد هستید و نمی دانید که چطور مهاجرت خود را ترتیب دهید. بنابراین اولین و مهمترین چیز آن است که اطلاعات دست اول برای امر مهاجرت را بدانید و از قوانین وضع شده از سوی دولت فدرال کانادا آگاه باشید.

ادامه مطلب

هواوی با کم کردن ۲۸ درصد از پلاستیک استفاده شده در بسته‌بندی Huawei Mate 40 Pro، میزان استفاده از پلاستیک را به حداقل رسانده است. همچنین میزان استفاده از کاغذ در دفترچه‌های راهنما نیز به حداقل رسیده است.

ادامه مطلب

هواوی توانایی ساخت و فناوری ویژه‌ای در زمینه‌ی عمر باتری دارد و در قابلیت‌های مربوط به سلامت و ورزش فعالیت قابل توجه‌ای داشته .محصولات رقابتی سری HUAWEI WATCH GT 2 و سری HUAWEI Talkband B6 دو مورد از بهترین‌هایشان در گروه بند و ساعت هوشمند به شمار می‌آیند.

ادامه مطلب

خرید مواد غذایی تازه برای منزل شعار همه‌ی سحرخیزان برای خرید روزانه است، اما به تازگی برند پمینا با بیش از 90 محصول غذایی منجمد مختلف، تازگی خرید مواد غذایی روزانه را به چالش کشیده است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز