title

به تازگی موسسه‌ی تحقیقات اقتصادی آکسفورد، گزارشی را درباره‌ی هوآوی منتشر کرده که عنوان «تاثیر هوآوی روی اقتصاد اروپا» را برای آن انتخاب کرده است. این گزارش نشان می‌دهد که فعالیت هوآوی در سال ۲۰۱۹ در اروپا منجر به خلق منفعت اقتصادی به ارزش ۱۶.۴ میلیارد یورو برای این قاره شده است.

ادامه مطلب
راه اندازی کسب و کار اینترنتی پیش از دانستن این نکات ممنوع!

شاید شما هم تجربه مشترکی با من داشته باشید؛ همیشه به دنبال مسیری هموار برای رسیدن به رویاهای خود بوده‌ام تا اینکه راه اندازی کسب و کار اینترنتی از طریق یکی از دوستان موفقم در این حوزه به من معرفی شد.

ادامه مطلب

خرید لباس باکیفیت سرمایه‌گذاری است. پوشاک با کیفیت را می توانید چندین سال بپوشید.

ادامه مطلب

ارزهای دیجیتال در حال حاضر محبوبیت بالایی میان مردم دارند و به کانال گسترده‌ای برای کسب درآمد تبدیل‌شده‌اند.

ادامه مطلب

آیا می‌دانستید که سارقان تنها در 5 ثانیه می‌توانند در هر خودرویی را باز کنند؟ آیا می‌دانستید که هر 27 ثانیه یک سرقت خودرو در ایران ثبت می‌شود؟ با افزایش قیمت خودروها، عطش سارقان نیز بیشتر شده است.

ادامه مطلب

اولین قدم دانش آموزان برای آماده شدن پیش از کنکور، انتخاب منابع درسی است. گستردگی منابع درسی و کمک درسی در این روزها بیشتر از آنکه امنیت خاطری برای کنکوری ها باشد، آن ها را به استرس دچار می کند.

ادامه مطلب

فروشگاه جانبی هم برای کمک به کادر درمان دست‌به‌کار شد! با توجه به شیوع کرونا در روزهای اخیر، فروشگاه اینترنتی جانبی فروش انواع ماسک را شروع کرد.

ادامه مطلب
مشکلی در تولید و تامین داروی میگرن کات نداریم

داروی میگرن کات اولین داروی درمان میگرن در کشور است که از سال 96 به صورت رسمی در داروخانه‌های سراسر کشور توزیع گردیده است. میگرن کات یک داروی گیاهی است و خاصیت منحصر به فرد آن، درمان میگرن است. این دارو کاملا تولید داخل بوده و مشکلی برای تامین و تولید این دارو در شرایط فعلی وجود ندارد.

ادامه مطلب

شرکت هوآوی که گوشی موبایل nova 7 SE را در ماه آوریل امسال معرفی کرده بود، پس از گذشت ۶ ماه مدل بعدی آن را با نام nova 8 SE معرفی کرد

ادامه مطلب

کاربران و کارشناسان همچنان مشغول بررسی محصولات پرچم‌دار خانواده‌ی40 Huawei Mate هستند. در یکی از اولین گزارش‌هایی که از قطعات تشکیل دهنده گوشی Mate 40 Pro+ و Mate 40 RS Porsche Design منتشر شد، کارشناسان به جزئیات جالبی درباره‌ی حافظه‌ی فلش این گوشی اشاره کرده‌اند.

ادامه مطلب
کارشناسان وب سایت کسب و کار اینترنتی شما را رشد می دهند

ناجیان کسب و کار اینترنتی ادعای عجیبی دارند مبنی بر اینکه اگر یک متخصص سایت کنار شما نباشد ممکن است سایت شما فروشی را نداشته باشد. از بین همه ناجیان کسب وکار اینترنتی، شرکت رایان طرح علاوه بر پشتیبانی سایت وردپرسی، یک مشاوره رایگان نیز به شما در خصوص وب سایت تان می دهد.

ادامه مطلب

موسسه تحقیقاتی Canalys به تازگی گزارشی را درباره‌ی بازار گوشی‌های هوشمند در سطح جهان و کشور چین منتشر کرده است. بازار چین در دست هوآوی است. پس از هوآوی، شرکت‌های ویوو (Vivo) و اوپو (Oppo) قرار دارند و اپل (Apple) نیز جایگاه پنجم را در بازار کشور چین کسب کرده است.

ادامه مطلب

با اضافه شدن شرکت‌های تامین‌کننده قطعات باکیفیت همچون سونی، اینتل، AMD و... به جمع شرکت‌هایی که مجوز تجارت با هوآوی را از دولت ایالات متحده آمریکا دریافت کرده‌اند، هوآوی چشم‌اندازی روشنی را برای بازگشت پرسرعت به اوج در برابر خود می‌بیند.

ادامه مطلب

عینک هوآوی Eyewear II یکی از محصولات جدید و نوآورانه است که امکان گوش دادن به موسیقی بدون نیاز به هدفون را برای کاربر میسر کرده و از امکانات کنترلی پیشرفته‌ای بهره می‌برد. به کمک این عینک می‌توان از گوشی هوشمند در محیط خارجی، کمتر استفاده کرده و از زیبایی طراحی این عینک نیز لذت برد.

ادامه مطلب

هوآوی به تازگی لیستی شامل گوشی‌های هوشمندی که نسخه‌ی بتای EMUI 11 را دریافت می‌کنند، منتشر کرده است. تمام این دستگاه‌ها تا پایان ماه نوامبر ۲۰۲۰ (ابتدای آذر) می‌توانند نسخه‌ی بتای EMUI 11 (آزمایشی) را دریافت کنند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز