title

هوآوی اولین هدفون روی گوشی خود را با نام FreeBuds Studio معرفی عرضه کرده است. این هدفون هوآوی به قابلیت حذف فعال نویز محیطی مجهز شده است و می‌تواند تا ۲۴ ساعت بی‌وقفه موسیقی پخش کند.

ادامه مطلب
تجهیزاتی که در زیبایی شهرها نقش بسزایی دارند؛

مبلمان پارکی یکی از پرمصرف ترین نوع تجهیزات شهری است. هر روز در پارک ها و خیابان ها انواع گلدان شهری، نیمکت پارک، و وسایل ورزشی پارکی را می بینیم، ولی شاید به این دقت نکرده باشیم که این تجهیزات چقدر باعث زیبایی شهرها می شوند یا چه کاربردهایی دارند.

ادامه مطلب

جذاب‌ترین راه‌حلی که می‌توان برای از بین بردن مشکلات قفل‌های قدیمی و سنتی به‌کار برد، تعویض قفل‌های سنتی و جایگزینی آن‌ها با قفل دیجیتال است. اما قفل دیجیتال هوشمند چیست؟

ادامه مطلب

هوآوی در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری عظیمی روی رابط کاربری اختصاصی خود با نام EMUI انجام داده و در نسخه 11 این رابط کاربری می‌توان بهبودهای عمده‌ای را در حوزه امنیت و حریم شخصی مشاهده کرد.

ادامه مطلب

سونی و «آمنی‌ویژن» (OmniVision) مجوزهای لازم برای تامین قطعات برای هوآوی را از دولت ایالات متحده امریکا دریافت کرده‌اند و می‌توانند همکاری خود با این شرکت را از سر بگیرند.

ادامه مطلب

هوآوی در مراسم اول آبان ماه خود، گوشی‌های سری Mate 40 را به صورت رسمی معرفی کرد؛ یک پرچم‌دار قدرتمند که علاوه بر معرفی قدرتمندترین پردازنده کنونی گوشی هوشمند، موفق به بازپس‌گیری جایگاه اول در رده‌بندی DXOMARK شده است که تا مدت‌ها در دست پرچم‌دار دیگر هوآوی یعنی P40 Pro بود.

ادامه مطلب

پس از معرفی سری هوآوی Mate 40، پردازنده قدرتمند این گوشی یعنی Kirin 9000 نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفت. این پردازنده بنابر اعلام هوآوی قوی‌ترین پردازنده حال حاضر دنیا است.

ادامه مطلب

کاشت مو یکی از عمل‌های جراحی است که حساسیت‌های بسیار زیادی دارد. اگر این عمل در مراکز غیر بهداشتی یا با روش‌های غیر استاندارد انجام شود، می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را به جا بگذارد.

ادامه مطلب
نوبیتکس، صرافی دانش بنیان ایرانی؛

نوبیتکس، صرافی دانش بنیان ایرانی، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را فراهم کرده است. علاقه‌مندان به فعالیت در بازار رمزارزها می توانند از خدمات گسترده نوبیتکس استفاده کنند.

ادامه مطلب

مجموعه ST Job Offer طرحی به متقاضیان کار در خارج از کشور ارائه می کند که دسته بندی های مختلف از نظر کشور مقصد، تخصص مورد نظر و درآمد دریافتی را شامل می شود.

ادامه مطلب

هوآوی هفته گذشته جدیدترین پرچمدار خود Mate 40 را معرفی کرد که قدرتمندترین پردازنده «کرین 9000» (Kirin 9000) را در خود جای داده است. در کنار آن آخرین دستاوردهای نرم افزاری هوآوی نیز به نمایش گذاشته شد که سرویس نقشه جدید Petal Maps و نسخه ارتقا یافته موتور جستجوی Petal Search مهم‌ترین آن‌ها هستند.

ادامه مطلب

هوآوی طی همکاری مجدد با شرکت خودروسازی «پورش»، نسخه منحصر به فرد Mate 40 پورش دیزاین را رونمایی کرد.

ادامه مطلب
همه متخصصین مشهد در یک جا

اخیرا استارتاپی با اسم فن باز در شهر مشهد راه اندازی شده که از همه متخصصین و افراد حرفه ای در هر صنعتی جذب کرده و آماده پاسخگویی به جعمیت بزرگ مشهد است.

ادامه مطلب

گروه مالی فیروزه سومین نشست نگاه فیروزه را به صورت وبینار برگزار خواهد کرد.

ادامه مطلب

خرید کتاب درسی یکی از مهم ترین فرایندهایی است که دانش آموزان در مقاطع مختلف ابتدایی، دبیرستان و حتی دانشگاهی باید تا قبل از شروع سال تحصیلی پیگیر آن باشند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز