وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز ملی مددکاری اجتماعی پیامی صادر کرد.
به گزارش بهداشت نیوز، متن این پیام به شرح زیر است:
خجسته زادروز امام علی (ع)، اسوه جوانمردی و عدالت، در کشور ما، روز مددکار اجتماعی نام گرفته که ثبت آن در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، مطالبه دیرین مددکاران اجتماعی از شورای فرهنگ عمومی است.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرای طرح تحول و اتخاذ رویکرد اجتماعی شدن سلامت، باور دارد که با توسعه مددکاری اجتماعی حرفهای و نوین میتواند بار هزینهای مشکلات اجتماعی در کشور را کاهش دهد و با افزایش انسجام اجتماعی، به ویژه در سطوح محلی، زمینهساز بهبود شاخصهای اجتماعی و فراگیری عدالت اجتماعی در کشور شود.
با تبریک سال جدید و این روز فرخنده به تمامی مددکاران اجتماعی کشور به ویژه همکاران سختکوش و پرتلاش نظام سلامت، سربلندی و موفقیت تک تک عزیزان را از درگاه پروردگار توانا در همه مراحل زندگی خواستارم.
سید حسن هاشمی
وزیر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.