title
کد خبر: 57804
00
خیر کاشمری دو دستگاه نوار قلب اهدا کرد

دکتر محمد جواد یزدانی رپیس مجتمع آموزش عالی ومدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در اقدامی خدا پسندانه دو دستگاه نوار قلب به بیمارستان شهید مدرس شهرستان کاشمر اهدا نمود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمد جواد یزدانی با تقدیر از این اقدام خیر خواهانه گفت: آقای حاج محمد تقی سیفی در اقدامی خداپسندانه بیادبود همسر گرامیشان حاجیه خانم بتول قلی بیگی، دو دستگاه نوار قلب به ارزش ریالی شصت میلیون ریال خریداری و به بیمارستان شهید مدرس کاشمر اهدا نمود.

رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت کاشمر با ابراز خرسندی از این اقدام، خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر خوشبختانه در حوزه سلامت شهرستان کاشمر خیرین اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند و نیازهای تجهیزاتی در این حوزه اولویت بندی شده است و خیرین و مردم با مشورت حوزه سلامت نیازهای این حوزه را برطرف می نمایند.

 

  دکتر یزدانی ضمن قبولی این اقدام خداپسندانه، برای شادروان حاجیه خانم بتول قلی بیگی آمرزش گناهان و علو درجات و همچنین  صحت و سلامتی برای نیک اندیش شهرستان کاشمر حاج محمد تقی سیفی را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز