title
کد خبر: 57216
00
افتتاح 11 پروژه بهداشتی درمانی استان سمنان

معاون درمان وزارت بهداشت در سفر یک روزه خود به استان سمنان، 11 پروژه بهداشتی و درمانی این استان را افتتاح و از برخی مراکز درمانی این استان بازدید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، با حضور دکتر قاسم جان بابایی، بخش های جدید بیمارستان ولایت دامغان با ظرفیت 24 تخت بیمارستانی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

با بهره برداری از این 24 تخت، ظرفیت تمام 160 تخت این بیمارستان فعال شد.

افتتاح خانه بهداشت وامرزان شهرستان دامغان

خانه بهداشت " وامرزان " شهرستان دامغان که با زیربنای 622 مترمربع، با هزینه 1640 میلیون ریال ساخته و تجهیز شده و یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم این منطقه بود، با حضور معاون درمان وزارت بهداشت افتتاح شد.

در این خانه بهداشت، مراقبت های بهداشتی به میانسالان، سالمندان، زنان باردار، کودکان، افراد مبتلا به فشارخون و دیابت ارائه می شود.

بازدید از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دامغان

دکتر جان بابایی از کلینیک تخصصی دامغان که دارای پزشکان متخصص در رشته های جراحی زنان و زایمان، قلب، جراحی ارتوپدی، جراحی عمومی و مغز و اعصاب، داخلی، اعصاب و روان، اطفال، گوش، حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری، ریه، طب سنتی، پوست و مو و دندانپزشک متخصص است، بازدید کرد.

وی در این بازدید از نحوه ارائه خدمات به مردم در کلینیک تخصصی دامغان ابراز رضایت کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز