title
کد خبر: 47919
00
ارائه خدمات توانبخشی به آسیب دیدگان کرمانشاه رایگان خواهد بود

رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از بیمارستان نورافشار گفت: در این بیمارستان و در مراکز جامع توانبخشی سراسر کشور ارائه خدمات توانبخشی به آسیب دیدگان کرمانشاه رایگان خواهد بود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی اصغر پیوندی در بازدید از آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه و تقدیر از پرستاران در روز پرستار در بیمارستان نورافشار در جمع خبرنگاران گفت: یک از اصلی ترین وظایف جمعیت هلال احمر افزایش تاب آوری جامعه در هنگام وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی است.

وی افزود: در زلزله کرمانشاه افراد بسیاری دچار آسیب دیدگی و بعضا ضایعات نخاعی و مشکلات توانبخشی شده اند. ما با توجه به امکاناتی که در استان کرمانشاه و بیمارستان نورافشار که وقف جمعیت هلال احمر است حداکثر امکانات توانبخشی را در اختیار این آسیب دیدگان قرار داده ایم و تا آخرین لحظه در کنار این افراد خواهیم بود.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در بازدیدی که از منطقه زلزله زده داشتیم حداقل ۲۰ نفر از آسیب دیدگان دچار قطع نخاع و بسیاری دیگر به اشکال مختلف دچار مصدومیت شده بودند که ما آنها را به این بیمارستان ارجاع دادیم.

پیوندی اظهار کرد: ما در تمام مراکز جامع توانبخشی از جمله استان کرمانشاه و استان های اطراف آن در خدمت آسیب دیدگان خواهیم بود و تمام خدمات توانبخشی به این افراد رایگان خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: از آسیب دیدگان عزیز خواهشمندم که مقداری صبور باشند و اجازه بدهند بر اساس پروتکل های درمانی ارائه خدمات را ارائه دهند.

پیوندی در پایان خاطرنشان کرد: اسکان موقت در کرمانشاه رو به اتمام است و به صورت همزمان ساخت اسکان دائمی به خصوص در روستاها دنبال می شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز