معاون درمان وزارت بهداشت باسفر به استان سیستان و بلوچستان به طور سرزده از بخشهای مختلف بیمارستانهای ایران،خاتم الانبیاء(ص) و سرباز ایرانشهر بازدید کرد و ضمن بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی با همراهان بیماران نیز گفت و گو کرد.
به گزارش بهداشت نیوز، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در اولین سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از بیمارستان٣٢تخت خوابی ولایت سرباز، بازدید و بخش دیالیز این بیمارستان را برای خدمات رسانی به بیمار دیالیزی افتتاح و راه اندازی کرد.
وی ضمن بازدید از پروژه های درمانی درحال احداث از جمله مرکز ال دی آر، از کلینیک تخصصی که بزودی در مرکز شهرستان راه اندازی خواهد شد نیز بازدید کرد.
معاون درمان وزارت بهداشت همچنین سرزده از بیمارستان سرباز این شهر نیز بازدید کرد و در روند اجرای کارها قرار گرفت.
برگزاری جلسه شورای بهداشت و درمان شهرستان سرباز با حضور معاون درمان
دکتر جان بابایی در جلسه شورای بهداشت و درمان شهرستان سرباز ضمن قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم و ابلاغ سلام وزیر بهداشت به مردم این منطقه گفت: این اطمینان را به شما میدهم که این سفر، آغازی بر سفرهای بعدی بنده به این شهر و دیار و دیدار این مردم خونگرم در آینده خواهد بود.
وی با اشاره به مطالبات مسئولین و معتمدین منطقه سرباز، این مطالبات را کاملا بجا و بحق دانست و افزود: هدف از این سفر بازدید از پروژه های در حال احداث است و امیدواریم با اتمام هرچه سریعتر این طرحهای عمرانی شاهد تحقق اکثر مطالبات درمانی شما باشیم و البته با تمام توان در راستای تحقق این خواسته ها سعی و تلاش خواهیم کرد


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.