title
کد خبر: 35171
00
ایران و اروگوئه، تفاهم نامه همکاریهای آموزشی، پژوهشی و دارویی امضا کردند

قرارداد همکاریهای مشترک بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و دارویی و تجهیزات پزشکی بین وزارت بهداشت ایران و اروگوئه به امضای وزیر بهداشت اروگوئه و دکتر لاریجانی به نمایندگی از وزیر بهداشت کشورمان رسید.

به گزارش بهداشت نیوز، قراداد همکاریهای بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و دارویی بین ایران و اروگوئه در حاشیه سفر هیات اعزامی کشورمان به مونته ویدئو در اروگوئه جهت شرکت در کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر در این کشور به امضا رسید.

 
همچنین در سفر هیات اعزامی از کشورمان به اروگوئه، متعاقب قرارداد همکاری قبلی فیمابین دو کشور ایران و برزیل، پروتکل همکاری واکسن و دارو بین وزیر بهداشت برزیل و دکتر لاریجانی معاون آموزشی و نایب رییس کمیته ملی غیر واگیر، به نمایندگی از وزیر بهداشت کشورمان امضا شد.

مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.