کد خبر: 282778
تاریخ انتشار: پنجشنبه 01 خرداد 1404 - 19:53
قارچ تنها مادهی غذایی گیاهی است که بیشترین مقدار ویتامین D را در خود دارد.
به گزارش بهداشت نیوز، سابقه استفاده از قارچ برای محافظت در برابر انواع بیماریهای عفونی به هزاران سال قبل برمیگردد. قارچ دارای چندین ماده مغذی کلیدی از جمله سلنیوم، ویتامین D و B۶ است که سلامت سیستم ایمنی را تقویت میکنند.
سیستم ایمنی بدن برای دفع باکتریها و ویروسها به ویتامین D نیاز دارد. قارچ تنها مادهی غذایی گیاهی است که بیشترین مقدار ویتامین D را در خود دارد و به همین دلیل، یک گزینه عالی بهعنوان منبع ویتامین D برای گیاهخواران به شمار میرود.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.