title
کد خبر: 262960
00
آگهی/ بهترین دکتر پوست و زیبایی پیروزی

با کمی جست و جو و قدم زدن در خیابان پیروزی تهران، با انبوهی از تبلیغات کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی رو به رو می‌شوید. تبلیغاتی که با عبارت‌های وسوسه کننده «تخفیفات ویژه» به دنبال جذب ساکنین این محله بسیار شلوغ و پر رفت‌وآمد هستند. اگر به دنبال کلینیکی برای خدمات پوست مثل، لیزر موهای زائد، بوتاکس، مزوتراپی، تزریق ژل، برداشتن خال و البته درمان بیماری‌های پوستی باشید، گزینه‌های بسیاری پیش رویتان خواهد بود و چه بسا کمتر از 100 قدم با یک کلینیک یا مطب پزشک پوست فاصله داشته باشید.

 

 

با وجود این تبلیغات وسیع، در خیابان پر رفت و آمد پیروزی، کلینیکی مدرن و آرام به نام دکتر سحر پارسا در سکوت تبلیغاتی خودنمایی می‌کند که با ارائه خدمات متنوع پوست و مو، به دنبال ارتقا سلامتی و زیبایی مراجعه کنندگان خود است. این کلینیک با بهره‌گیری از بروزترین روش‌های درمانی و جدیدترین تجهیزات پزشکی دنیا، تجربه‌ای منحصر به فرد و بسیار رضایت‌بخش در انجام خدمات پوست، مو و زیبایی را برای شما رقم خواهد زد. با وجود کیفیت بسیار بالا در ارائه خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو، هزینه آنها نیز قاب قبول و منصفانه است. و از همه مهمتر اینکه یک پزشک بسیار خوش اخلاق، صبور و متعهد این کلینیک را مدیریت می‌کند که حس اطمینان و آرامش خاطر را از ابتدای حضور در این کلینیک کاملا به شما القا می‌کند. کافی است که یک بار به این مطب مراجعه کنید تا شما هم تایید کنید اینجا بهترین دکتر پوست پیروزی است. از مهمترین خدمات این کلینیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزوتراپی: مزوتراپی روشی بسیار مفید و موثر برای جوانسازی و شاداب کردن پوست است که با تزریق ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه به لایه بین پوست و بافت‌های زیرین انجام می‌شود. مزوتراپی می‌تواند به رفع تیرگی و سیاهی دور چشم، لک و جای جوش، افتادگی پوست و البته درمان ریزش مو کمک کند. انواع جدیدتر داروهای مزوتراپی، مزوژل‌های جوانساز هستند که تاثیر فوق‌العاده‌ای در افزایش شادابی و جوانی پوست دارند. مزوژل‌ها به دلیل تکنولوژی و فرمول بسیار حرفه‌ای خود قیمت نسبتا بالایی دارند. به همین دلیل مزوژل‌های تقلبی زیادی با هزینه بسیار کمتر در بازار دارو وجود دارد. کلینیک دکتر پارسا یکی از بهترین مراکز پوست و زیبایی منطقه پیروزی و شرق تهران برای تزریق مزوژل است، چرا که از بهترین و معتبرترین مزوژل‌های موجود در بازار دارو (جالپرو، پروفایلو، درموفیل) که برچسب اصالت کالا دارند استفاده می‌کند. در این کلینیک، بسته بندی انواع داروهای زیبایی مثل مزوتراپی، مزوژل و فیلر جلوی مراجعه کننده باز می‌شود و حتی برچسب اصالت کالای وزارت بهداشت آن نیز به رویت مراجعه کنندگان می‌رسد.

مزوتراپی

لیزر موهای زائد: لیزر موهای زائد روشی راحت، دائمی و بدون عوارض برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن است. میزان اثرگذاری این روش ارتباط مستقیم با نوع و کیفیت دستگاه لیزر و همچنین اپراتور آن دارد. حتی بهترین دستگاه لیزر نیز می‌تواند در صورت درست استفاده نکردن، اثر مورد انتظار را نداشته باشد. در خیابان پیروزی تهران کلینیک‌های لیزر بسیار زیادی وجود دارد. اما با توجه به نکته گفته شده حتما مراکز لیزر مختلف را مورد بررسی قرار داده و به بهترین کلینیک لیزر پیروزی که از جدیدترین دستگاه لیزر و اپراتورهای آموزش دیده بهره می‌برد مراجعه کنید. علاوه بر این، بهداشتی بودن محیط و رعایت نکات و دستورالعمل‌های استریل در نگهداری و استفاده از تجهیزات نکته بسیار مهمی است که در انتخاب یک کلینیک لیزر خوب باید در نظر داشت.

برداشتن خال: برداشتن خال‌ها و زوائد پوستی همیشه برای زیبایی انجام نمی‌شود. گاهی این خال‌ها دچار زخم یا جراحت می‌شوند و می‌توانند آزاردهنده باشند. به همین دلیل، افرادی که دارای خال‌های پوستی یا خال‌های گوشتی هستند به دنبال برداشتن این زوائد از روی پوست خود هستند. مسئله‌ای که وجود دارد این است که بسیاری از افراد نگران به جا ماندن اثر خال بعد از برداشتن آن هستند. باقی ماندن اثر خال بعد از برداشتن رابطه مستقیم با نوع و عمق ریشه خال و همچنین تبحر پزشک دارد. دقت کنید که برداشتن خال توسط فرد غیر پزشک نه تنها ریسک به جا ماندن جای آن را دارد، بلکه می‌تواند منجر به عفونت شود. در منطقه پیروزی، دکتر سحر پارسا با استفاده از قلم پلاسما خال‌های پوستی و اسکین تگ‌ها را بدون درد، خونریزی و جراحت بر می‌دارد و به طور معمول خال به گونه‌ای برداشته می‌شود که رد آن بعد از دو هفته از بین می‌رود.

برداشتن خال

تزریق بوتاکس: بوتاکس یکی از متداول‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های جوانسازی است که برای از بین بردن موقت چین و چروک‌های پیشانی و اطراف چشم استفاده می‌شود. در این کلینیک، تزریق بوتاکس توسط پزشک مجرب و با استفاده از بهترین برندهای داروی بوتاکس موجود انجام می‌شود. همچنین تزریق بوتاکس زیر بغل، بوتاکس میگرن و بوتاکس لیفت ابرو نیز در این کلینیک انجام می‌شود. اگر به دنبال بهترین دکتر بوتاکس در شرق تهران هستید، حتما کلینیک دکتر پارسا را در نظر داشته باشید.پ

هایفوتراپی: اگر به دنبال یک روش جوانسازی کاملا غیر تهاجمی باشید و قصد تغییرات ناگهانی هم نداشته باشد، بدون شک هایفوتراپی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هایفوتراپی که یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های جوانسازی بافت‌های پوست است، بدون هیچگونه درد و عوارضی انجام می‌شود و هیچ خطر و ریسکی هم ندارد. امواج هایفو باعث افزایش قابلیت کلاژن سازی بافت‌های پوست می‌شوند و در نتیجه پوست را به مرور زمان جوان و شاداب می‌کنند. برای دریافت خدمات هایفوتراپی در منطقه پیروزی (شرق تهران) می‌توانید به کلینیک دکتر سحر پارسا که دارای بروزترین دستگاه هایفوتراپی یعنی دستگاه 12 خطی است مراجعه کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز