title
کد خبر: 261914
00
پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در پی قهرمانی تیم ملی هاکی ایران

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی قهرمانی تیم ملی هاکی ایران در مسابقات داخل سالن آسیا را تبریک گفت.

به گزارش بهداشت نیوز متن پیام به شرح ذیل است:
 
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم
 
حضور غرورآفرین تیم ملی هاکی ایران در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و کسب عنوان قهرمانی ارزشمند برای کشور عزیزمان را صمیمانه به مردم ایران، جامعه ورزشی و به‌ویژه ریاست محترم فدراسیون جناب دکتر بهرام قدیمی و اعضای تیم، کادر فنی و سرپرستی و کادر مدیریتی و همه دست اندرکاران فدراسیون هاکی کشورمان تبریک می‌گویم.
این پیروزی افتخارآفرین که با شایستگی به‌دست آمد، گواهی روشن بر توانمندی‌ها و شایستگی‌های جوانان ایران اسلامی است که امیدواریم، برنامه‌ریزی و عنایت ویژه مسئولان ورزشی، نویدبخش تداوم افتخارات و موفقیت‌های این عزیزان در دیگر رقابت‌های ورزشی باشد.
این قهرمانی که جواز حضور در رقابت‌های جهانی 2025 کرواسی است را به همه ملی پوشان، مربیان و فدراسیون این ورزش حرفه‌ای جذاب و مهیج تبریک گفته و از خداوند متعال استمرار موفقیت در ادامه‌ این مسیر را برای همه شما عزیزان مسئلت دارم.

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

 
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز