title
کد خبر: 261413
00
پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه به دکتر علم الهدی

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی به دکتر علم الهدی، دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی، شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور عالیقدر و عزیز کشورمان را به ایشان تسلیت گفت.

به گزارش بهداشت نیوز متن این پیام به شرح ذیل است:
 
 
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم
«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی»

اندیشمند فرهیخته سرکار خانم دکتر علم الهدی دبیر محترم ستاد تعلیم و تربیت
سلام علیکم؛


شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری بر همگان تلخ، سخت و سرشار از غم و اندوه است.
ایشان امتداد بزرگان انقلاب ‌اسلامی ایران و ادامه دهنده راه معمار کبیر انقلاب ‌اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی بودند.
خدمت به مردم، ویژگی بارز شهید عالی‌قدر حضرت آیت‌الله رئیسی بود و الحق ایشان سیدالشّهداء خدمت هستند و نام بلند ایشان در تاریخ ایران مانا و جاودان خواهد بود.
بی‌شک رسیدن به این قله‌های افتخار و نائل آمدن به مقام والای شهادت جز با همراهی بانوی فرهیخته و دانشمندی همچون حضرتعالی میسّر نمی‌شد و باید در برابر این ایثار و از خود گذشتگی‌ها سر تعظیم فرود آورد.
بدینوسیله این ضایعه مؤلمه و جانگداز را به بیت مکرّم حضرت آیت‌الله رئیسی علی‌الخصوص والده گرامی شهید و حضرتعالی، تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال طلب صبر و اجر برای سرکار و سایر بازماندگان مسألت می‌نمایم.

 

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز