title
کد خبر: 261365
00
ضرورت شناسایی بانوان فعال عرصه‌های علم و فرهنگ در کشور

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست با بانوان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر شناسایی بانوان فعال عرصه‌های علم و فرهنگ در کشور تأکید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در  نشستی که به مناسبت دهه کرامت و تکریم بانوان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد با بیان اینکه اگر بانوان نبودند انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، اظهار کرد: بانوان در بسیاری از موفقیت‌های علمی، فرهنگی و... حضور چشمگیر داشته‌اند و پشتوانه موفقیت بسیاری از آقایان در عرصه‌های مختلف، زنان بوده‌اند.
 
وی خطاب به بانوان فعال در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: نقش کسانی که در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شاغل هستند، تنها اداری نیست بلکه باید بدانند که نقشی فراتر دارند. خیلی از خانم‌ها علاقه‌مند هستند که در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشته باشند و در تدوین اسناد و سیاست‌ها مشارکت داشته باشند.
 
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه مهمی است و خانم‌ها همواره در آن نقش آفرین بوده‌اند، مسائل خانواده، کودکان و بانوان بسیار مهم است و اکثر شما که تحصیل‌کرده هستید و می‌توانید در این زمینه‌ها تأثیرگذار باشید.
 
استاد خسروپناه عنوان کرد: شناسایی بانوان فعال در کشور را مد نظر داشته باشید، با شناسایی این بانوان، می‌توان هیئت‌های اندیشه‌ورز و راهبردی بانوان را تشکیل داد و در موضوعات کارشناسی مربوط به حوزه خانواده و زنان از آن‌ها بهره گرفت.

 

منبع: شورای عالی انقلاب فرهنگی

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز