title
کد خبر: 258252
00
این میزان ورزش سلامت قلب شما را تضمین می‌کند

ورزش از جمله مواردی است که می‌تواند به سلامت قلب کمک کند.

به گزارش بهداشت نیوز ورزش منظم فواید زیادی برای بدن شما دارد، اما انجام بیش از حد آن گاهی اوقات منجر به پیامدهای منفی برای سلامتی می شود.

انجمن قلب آمریکا (AHA) حداقل ۱۵۰ دقیقه (حدود دو ساعت و نیم) تمرینات با شدت متوسط در هفته، ۷۵ دقیقه تمرینات شدید یا ترکیبی از هر دو را توصیه می کند. این دستورالعمل ها به عنوان معیاری برای حفظ سلامت قلب و بهزیستی کلی عمل می کنند.

انجام بیش از حد تمرینات بدنی می‌تواند مشکلات سلامتی را تشدید کند. آگاهی از محدودیت های فیزیکی شما کلیدی است و هر گونه نشانه ناراحتی باید در نظر گرفته شود.

همچنین درک سابقه خانوادگی‌تان بسیار مهم است. قبل از شروع هر ورزشی، بررسی کنید که چه کسی در خانواده شما سابقه بیماری قلبی دارد. دانستن تاریخچه سلامت خانواده شما می تواند فضایی برای تصمیم گیری های آگاهانه در مورد برنامه های تمرینی شما ایجاد کند.

برای کسانی که در معرض خطر بالاتری هستند، مشورت با پزشک قبل از شروع هر برنامه ورزشی ضروری است. در حالی که فعالیت بدنی منظم به طور کلی مفید تلقی می شود، مهم است که تمرینات را با شرایط سلامت فردی تنظیم کرد.

پزشک می‌تواند توصیه‌های مختص خودتان را ارائه دهد و مطمئن شود که ورزش شما با نیازهای سلامت قلب و عروق شما همسو است.

برخلاف ترس های رایج، درصد حملات قلبی کشنده در حین ورزش نسبتاً پایین است.

افراد بدون مشکلات پزشکی زمینه ای می توانند به طور کلی یک برنامه ورزشی سبک تا متوسط را بدون نیاز به مجوز پزشک شروع کنند. اما مهم است که میزان و شدت تمرینات بدنی خود را مدام مورد بررسی قرار دهند.

اگر شما یا یکی از نزدیکانتان علائمی از مشکلات قلبی را نشان می‌دهد، بسیار مهم است که فوراً از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی کمک بگیرید تا از مداخله زودهنگام و مدیریت مؤثر اطمینان حاصل کنید.

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز