title
کد خبر: 256898
00
آگهی/ ایمپلنت دندان تهرانپارس

اگر به دنبال یک روش اصولی برای پرکردن قسمت خالی دندان‌ها به‌صورت همیشگی هستید، ایمپلنت دندان می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. در حقیقت این روش موجب می‌شود تا دندان‌های کناری از زیر فشار خارج شده و استخوان فک در مدت زمان طولانی دچار تحلیل و آسیب نشود.

 

ایمپلنت دندان دارای انواع مختلفی بوده و به سبب یک سری موارد برای هر فرد متمایز است. همچنین این روش دارای یک سری مراحل بوده که در نتیجه می‌تواند مزایای زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد. برای اینکه بتوانیم تمامی این موارد را به خوبی درک کنیم، نیاز است تا ابتدا بدانیم ایمپلنت دندان چیست و آن را بیشتر بشناسیم. در ادامه شما را با بهترین ایمپلنت دندان تهرانپارس آشنا می‌کنیم تا شما نیز از مزایای آن بهره‌مند شوید.

C:Users
ayangostarDesktop-679171429-مراحل ایمپلنت دندان2-min.jpg

ابتدا ایمپلنت دندان را بشناسیم!

شاید برای شما نیز سوال باشد که ایمپلنت دندان چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در این روش درمانی، پایه‌های پیچ مانند و فلزی را به‌صورت اصولی جایگزین ریشه دندان می‌کنند‌. در ادامه نیز دندان‌های ساختگی و مصنوعی که از مقاومت بالایی برخوردار هستند را به جای دندان‌های تحلیل رفته و دچار آسیب قرار می‌دهند.

جالب است بدانید ایمپلنت دندان تهرانپارس می‌تواند بهترین گزینه برای پروتزها یا حتی بریج‌کاری‌های غیراصولی باشد. ایمپلنت یک نوع جراحی بوده که دارای چندین مرحله متفاوت است. این جراحی دارای انواع مختلفی است که به سبب وضعیت فیزیکی استخوان فک بیمار توسط دنداپزشک انتخاب می‌شود.

ایمپلنت دندان چه انواعی دارد؟

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم ایمپلنت دندان دارای انواع مختلفی است. هر کدام از این ایمپلنت‌ها متناسب با شرایط فک و دندان بیمار می‌تواند کارایی و عملکرد متفاوتی را ارائه کند. به این ترتیب انتخاب ایمپلنت اصولی و استاندارد می‌بایست توسط یک دندانپزشک ماهر صورت بگیرد.

کلینیک دندانپزشکی یارا برای ایمپلنت دندان در تهرانپارس یا سایر خدمات دندانپزشکی در این منطقه با داشتن کادری مجرب می‌توان کمک زیادی به شما کند. به همین خاطر می‌توانید در زیر با انواع ایمپلنت دندان تهرانپارس آشنا شوید.

ایمپلنت‌های زیر پریوستال

محل قرارگیری این نوع از ایمپلنت بالای مابین لثه و استخوان فک است. در واقع ایمپلنت‌های زیر پریوستال بالای استخوان فک و زیر لثه قرار می‌گیرند. افرادی که دارای استخوان فک با عمقی کم هستند می‌توانند از این نوع ایمپلنت استفاده کنند.

این نوع از ایمپلنت به کمک پایه‌های فلزی خود که به‌صورت اصولی از لثه خارج شده است می‌توانند سبب حفط و نگهداری دندان‌های مصنوعی به مدت طولانی شوند.

ایمپلنت‌های اندوستال

اگر بخواهیم یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین نوع ایمپلنت دندان تهرانپارس را معرفی کنیم، بدون شک می‌توانیم از ایمپلنت‌های اندوستال نام ببریم. ایمپلنت‌های اندوستال به طور مستقیم و با یک جراحی سبک در استخوان فک قرار داده می‌شوند.

این نوع ایمپلنت‌ها که معمولاً تحت عنوان یک پایه برای دندان‌های مصنوعی تلقی شده، در ساخت آن از فلزی سبک به نام تیتانیوم استفاده می‌کنند‌. این فلز علاوه بر طول عمر بالا دارای وزن کمی نیز می‌باشد.

ایمپلنت‌های زیگوماتیک

افرادی که در قسمت بالایی فک خود از میزان استخوان کافی برخوردار نیستند، می‌توانند از ایمپلنت‌های زیگوماتیک کمک بگیرند. در واقع این نوع از ایمپلنت‌ها با اتصال به استخوان گونه موجب ایجاد و افزایش میزان ماندگاری و ثبات برای انواع ترمیم‌ها و بهبود شرایط دندان‌ها می‌شوند.

ایمپلنت‌های All-on-4

ایمپلنت‌های All-on-4 یکی از خاص‌ترین سبک‌های ایمپلنت بوده که سبب شده تا دندان‌های مصنوعی فقط به کمک چهار ایمپلنت محافظت شوند. اگر به دنبال یک روش کارآمد و بسیار مقرون به صرفه برای ترمیم و بهبود قوس هستید، ایمپلنت‌های All-on-4 می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

چه کسانی می‌توانند از ایمپلنت دندان استفاده کنند؟

اگر قصد دارید جراحی ایمپلنت دندان را انجام دهید، می‌بایست ابتدا متوجه شوید که می‌توانید این کار را انجام دهید یا خیر؟ در واقع برای انجام ایمپلنت دندان تهرانپارس نیاز است تا از یک سری فیلتر عبور کرده یا برخی عوامل را درنظر داشت.

اولین عامل این است که استخوان فک دارای تراکم کافی برای قرارگیری و پشتیبانی از ایمپلنت باشد. اگر این استخوان دارای تراکم کافی نباشد بنا به صلاحدید دنداپزشک می‌توان از پیوند استخوان نیز کمک گرفت. یکی از عوامل دیگر بررسی انواع مشکلات دندان نظیر پوسیدگی‌ها و بیماری لثه‌ها است. در صورت وجود این مشکلات نیاز است با دندانپزشک مشورت کنید.

در صورت استعمال دخانیات نظیر سیگار یا حتی داشتن برخی بیماری‌های مزمن همچون دیابت نیاز است توسط یک دندانپزشک مجرب مورد ارزیابی قرار بگیرید. علاوه بر این شما می‌بایست نسبت به مراقبت از دندان‌ها و حفظ بهداشت و سلامت آن‌ها متعهد باشید. در حالت کلی افرادی که بتوانند این موارد را کنترل کرده و از این فیلترها عبور کنند، استفاده از کاشت دندان برای آن‌ها توصیه می‌شود.

C:Users
ayangostarDesktopمراحل-کاشت-ایمپلنت-دندان.jpg

ایمپلنت دندان در تهرانپارس چه مزایایی دارد؟

همانگونه که در ابتدا نیز بیان شد یکی از روش‌های کاربردی برای ترمیم دندان‌های آسیب دیده، کاشت دندان است. ایمپلنت دندان تهرانپارس در مجموعه‌های مختلفی انجام می‌شود که هر کدام مزایای خاصی دارد. از رایج‌ترین این مزایا می‌توان به احساس طبیعی بودن، ظاهر جذاب، بیشترشدن توانایی جویدن، بهبود گفتار، طول عمر مناسب، بیشترشدن میزان اعتماد به نفس و مراقبت از استخوان فک اشاره داشت.

برخی افراد ایمپلنت با کامپوزیت دندان را اشتباه می‌گیرند.که باهم تفائت دارند. مجموعه یارا خدمات کامپوزیت تهرانپارس را نیز ارائه می‌دهد و شما می‌توانید از مشاورین آنها کمک بگیرید.

ایمپلنت دندان چه مراحلی دارد؟

کاشت دندان به عنوان یک عمل جراحی سرپایی شناخته می‌شود که دارای مراحل متعددی است. جالب است بدانید مدت زمانی که برای بهبودی میان دو عمل انتظار می‌رود چیزی حدود ۳ تا ۴ ماه است. کاشت ایمپلنت دندان دارای مراحل مختلفی است که به اختصار عبارت‌اند از:

  • برداشتن و جداکردن دندان‌های تحلیل رفته و آسیب‌‌دیده
  • آماده کردن استخوان فک برای کاشت ایمپلنت
  • کاشت ایمپلنت دندان
  • رشد استخوان فک و سازگاری با ایمپلنت
  • قراردادن و ایجاد یک تکیه‌گاه
  • گذاشتن دندان‌های مصنوعی

این مراحل می‌تواند در برخی موارد دچار تغییراتی شود. برای مثال اگر فردی نیاز به ترمیم استخوان فک داشته باشد، می‌بایست ابتدا و قبل از هر اقدامی به پیوند استخوان فک بپردازد. البته نیاز است با دنداپزشک مربوطه مشورت نمود.

برای ایمپلنت دندان در تهرانپارس می‌توانید به کلینیک دندانپزشکی یارا مراجعه کنید. در این مجموعه متخصصین کاربلد و باتجربه می‌توانند به شما در تسهیل فرآیند این عمل کمک کنند. شما با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید در این کلینیک عمل ایمپلنت را انجام دهید.

کلام پایانی

درنهایت باید اظهار داشت که ایمپلنت دندان یک روش کاربردی و مطلوب برای جایگزینی دندان‌های آسیب‌دیده است. این جراحی دارای انواع مختلفی بوده که در مراحل مختلف و با صلاحدید دندانپزشک صورت می‌گیرد که باید هر فرد قبل از عمل با همه آنها آشنا باشد.

سعی کنید برای انجام ایمپلنت دندان از یک کلینیک معتبر و کمک بگیرید. این کار سبب شده تا با اطمینان خاطر این جراحی را انجام دهید. یکی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی در تهرانپارس مجموعه یارا است که خدمات مختلفی را برای مشتریان خود با بهترین قیمت ارائه می‌دهد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز