title
کد خبر: 251630
00
سه نکته مهم برای گفتاردرمانی در خانه
برای بهتر شدن گفتار کودک‌ چه کاری انجام دهیم؟

برای بهبود گفتار کودک‌تان سه راه حل وجود دارد. اول اینکه، در مورد کاری که دارید انجام می‌دهید با او حرف بزنید حتی وقتی در حال انجام کارهای روزانه هستید. مورد دوم این است که بارها حرف‌تان را تکرار کنید، کودک شما باید به طور متوسط سه بار بشنوند که شما چه می‌گویید تا با گفتار ارتباط برقرار کند. آخر اینکه به او حق انتخاب بدهید

کافه سلامت: برای بهبود گفتار کودک‌تان سه راه حل وجود دارد. اول اینکه، در مورد کاری که دارید انجام می‌دهید با او حرف بزنید حتی وقتی در حال انجام کارهای روزانه هستید. مورد دوم این است که بارها حرف‌تان را تکرار کنید، کودک شما باید به طور متوسط سه بار بشنوند که شما چه می‌گویید تا با گفتار ارتباط برقرار کند. آخر اینکه به او حق انتخاب بدهید، این انتخاب‌ها حتما ساده و چند گزینه‌ای باشند. در ادامه از شما می‌خواهیم که برای کسب اطلاعات بیشتر از راه‌های بهبود گفتار کودک  ویدیوی    «برای بهتر شدن گفتار کودک‌ چه کاری انجام دهیم؟»     را تا انتها تماشا کنید و نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت بنویسید.

 

مطالب مرتبط:

گفتار درمانی چه کمکی به کودکان اوتیسم می‌کند؟

 

چهار تمرین برای کاهش لکنت زبان را تماشا کنید


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز