title
کد خبر: 251174
00
مدافع حرم|  علاقه وافر شهید آقا عبداللهی به نماز اول وقت

پدر یکی از شهدای مدافع حرم گفت: ما همیشه دعا می‌کردیم فرزندانمان عاقبت به خیر شوند. شهادت بالاترین مقام عاقبت به خیری است و خدا را برای این عزت شاکریم.

به گزارش بهداشت نیوز، احمدعلی آقاعبدالهی، پدر شهید مدافع حرم علی آقاعبدالهی، به بیان بخش مختصری از زندگینامه شهید پرداخت و گفت: علی آقا متولد دهم مهر ماه سال ۱۳۶۹ بود و زمان شهادت ۲۵ سال سن داشت و تک پسر خانواده ما بود. علی بسیار در رعایت حلال و حرام جدی بود و بر قول و قرارهای خود حساس بود و نظم خاصی داشت. شهید همچنین به آراستگی ظاهر هم اهمیت می‌داد.

وی افزود: علی آقا برای نماز اول وقت بسیار اهمیت قائل بود و این امر برای او در اولویت قرار داشت. او پیرو ولی فقیه بود و در وصیت‌نامه خود نیز بر این موضوع تاکید کرده است. شهید در کار جدی بود و برای انجام هر کاری، وجدان را در نظر داشت. او همچنین در راپل و پاراگلایدر بسیار مهارت داشت.

آقاعبدالهی به شرخ مختصری از وصیت‌نامه شهید پرداخت و توضیح داد: شهید در وصیت‌نامه خود از پدر و مادر خود تشکر کرده است که اجازه‌ی رفتن به جبهه جنگ علیه دشمنان را دادند و همچنین از همگان حلالیت طلبیده است. او به همسر خود تاکید کرده که پیرو ولایت فقیه باشید و همچنین سفارش کرده که فرزندش را ولایی تربیت کند تا طرفدار ولی‌فقیه باشد.

وی ادامه داد: شهید همچنین از فرزند خود به نوعی عذرخواهی کرده که او را تنها می‌گذارد و البته تاکید داشته که ضمن عشق و محبتی که به او (فرزندش) دارد، بر خود واجب دیده تا برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و همچنین جلوگیری از ظلم به سایر کودکان به جبهه جنگ علیه دشمنان عازم شود.

پدر شهید پیرامون فضای حاکم بر خانواده قبل و بعد از شهادت تشریح کرد: علی تک پسر خانواده بود و مادرش بسیار به او علاقه داشت. مادر شهید در ابتدا خبر شهادت را باور نمی‌کرد و در این هشت سال منتظر بود تا علی زنده برگردد. در طی این سال‌ها مادر شهید سختی زیادی کشید. پیکر فرزند ما برنگشته بود و ما هیچ تصویری هم از او در دست نداشتیم. حس مادری اجازه نمی‌داد تا مادر شهید بپذیرد که او به شهادت رسیده است.

وی در پایان تاکید کرد: ما راضی به رضای خدا هستیم و همیشه دعا می‌کردیم فرزندانمان عاقبت به خیر شوند. شهادت بالاترین مقام عاقبت به خیری است و خدا را برای این عزت شاکریم. بازگشت پیکر شهید آرامشی به خانواده خواهد بخشید.

منبع: سراج24

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز