title
کد خبر: 249877
00
آگهی/ دکتر گشاده رو: متخصص ایمپلنت و جراحی لثه تهران

احتمالا شما نیز عبارت معروف " رویای ایمپلنت آسان" را دیده یا شنیده­اید. دکتر گشاده رو متخصص جراحی ایمپلنت و لثه با علم، تخصص و تجربه خود رویای شما را با آسان­ترین روش­های جراحی و پیشرفته­ترین متدهای موجود و به روز دنیا، به واقعیت تبدیل می­کند.

دکتر گشاده رو: متخصص ایمپلنت و جراحی لثه تهران

احتمالا شما نیز عبارت معروف " رویای ایمپلنت آسان" را دیده یا شنیده­اید. دکتر گشاده رو متخصص جراحی ایمپلنت و لثه با علم، تخصص و تجربه خود رویای شما را با آسان­ترین روش­های جراحی و پیشرفته­ترین متدهای موجود و به روز دنیا، به واقعیت تبدیل می­کند.

دکتر گشاده رو ، متخصص ایمپلنت و جراحی لثه، با بیش از 15 سال تجربه در زمینه دندانپزشکی، یکی از برجسته‌ترین دندانپزشکان در تهران است. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود، به ارائه خدمات دندانپزشکی با به روزترین دستگاه­های دنیا و با کیفیت بالا به بیماران خود می‌پردازد و با اخلاق حرفه ای سعی می‌کند که بهترین نتیجه را برای آنها به ارمغان بیاورد وبه بیمارانش کمک می‌کند تا لبخندی زیبا و طبیعی داشته باشند.

ایشان در سال 1379 در دانشگاه تبریز در رشته دندانپزشکی عمومی فارغ‌التحصیل شد. پس از آن، ایشان دوره تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گذرانده و بوردتخصصی مرتبط با این رشته را دریافت کرده اند.

دکتر گشاده رو در زمینه انواع جراحی های پیشرفته ایمپلنت، جراحی سینوس، جراحی زیبایی لثه، و درمان بیماری‌های لثه تخصص دارد. ایشان همچنین در زمینه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی نیز دارای تجربه است.

جراحی سینوس لیفت یک عمل جراحی است که برای افزایش ارتفاع استخوان فک بالا انجام می‌شود. این جراحی اغلب قبل از کاشت ایمپلنت دندان انجام می‌شود. در برخی موارد، استخوان فک بالا به اندازه کافی ضخیم نیست تا بتواند ایمپلنت را به طور ایمن نگه دارد. جراحی سینوس لیفت با افزایش ارتفاع استخوان فک، امکان کاشت ایمپلنت را فراهم می‌کند.

دکتر گشاده رو تبحر بسیار زیادی در انجام انواع جراحی های پیوند استخوان و جراحی سینوس دارد .ایشان در کنگره­های پریودنتولوژی دارای سخنرانی­های متعدد و انجام جراحی­های زنده سینوس لیفت و کاشت همزمان ایمپلنت می باشند.

دکتر گشاده رو عضو انجمن دندانپزشکی ایران و انجمن پریودنتیست­هاست. ایشان همچنین عضو انجمن بین‌المللی ایمپلنتولوژی (ITI) است.

خدمات دکترگشاده رو

دکتر گشاده رو در زمینه‌های زیر خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهد:

  • C:UsersfaribAppDataLocalMicrosoftWindowsINetCacheContent.Wordst (1).jpg کاشت دندان
  • جراحی پیشرفته ایمپلنت و سینوس
  • جراحی تخصصی لثه
  • طراحی لبخند و لمینیت

در تصاویر چند نمونه از درمان­های دکتر گشاده رو را مشاهده می کنید.

C:UsersfaribAppDataLocalMicrosoftWindowsINetCacheContent.WordIMG_20231024_091015_540.jpg

C:UsersfaribAppDataLocalMicrosoftWindowsINetCacheContent.Wordحاجیپور2.jpg

معرفی مطب دکتر گشاده رو

مطب دکتر گشاده رو در تهران، زعفرانیه، خیابان اعجازی، جنب بانک ملی شعبه آصف، پلاک 49، واحد 6 واقع شده است. مطب دکتر گشاده رو مجهز به جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی است و محیطی آرام و دلنشین دارد.

اهداف دکتر گشاده رو

دکتر گشاده رو بر ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا و رضایت بیماران خود تمرکز دارد. ایشان معتقد است که دندان‌ها نقش مهمی در زیبایی و سلامتی فرد دارند و تلاش می‌کند تا به بیماران خود کمک کند تا لبخندی زیبا و سالم داشته باشند.

چند دلیل برای انتخاب دکتر گشاده رو:

  • تجربه و مهارت بالایی در زمینه ایمپلنت دندان دارد.
  • از جدیدترین فناوری‌های ایمپلنت دندان استفاده می‌کند.
  • دارای اخلاق حرفه‌ای بالایی است.

سخن پایانی

در نهایت، تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا دکتر عباس گشاده رو برای شما مناسب است یا خیر، به شرایط و نیازهای شما بستگی دارد. شما می‌توانید با انجام یک معاینه اولیه با دکتر گشاده رو، تصمیم‌گیری بهتری بگیرید. ایشان برای راحتی بیمارانی که از شهر­ها و کشورهای مختلف مراجعه می­کنند، امکان ویزیت و مشاوره آنلاین از طریق واتس اپ به شماره 09120448701 را راه اندازی کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

09120448701

02126706197

02126706215


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز