title
کد خبر: 249431
00
زمان برگزاری سومین دوره آزمون «دفاتر خدمات سلامت»

سومین دوره آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان راه‌اندازی «دفاتر خدمات سلامت» کشور در دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش بهداشت نیوز، سومین دوره آزمون دفاتر خدمات سلامت کشور که رسماً با انتشار دفترچه راهنمای آزمون توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور کلید خورده است؛ قرار است در دی‌ماه امسال برگزار شود.

 

بر اساس برنامه درج‌شده در این دفترچه، داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون از اول تا پایان ۱۲ آذرماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سایت سنجش علوم پزشکی کشور، نسبت به بارگذاری مدارک اسکن شده، تکمیل فرم مربوطه و ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

 

کارت ورود به جلسه داوطلبان روز دوشنبه ۴ دی‌ماه لغایت روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه از طریق سایت در اختیارشان قرار می‌گیرد و موظف هستند که آن را چاپ (پرینت) کرده و روز آزمون همراه داشته باشند.

 

این آزمون قرار است رأس ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه، ۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ و به‌صورت الکترونیک در حوزه‌های تعیین‌شده در سراسر کشور، برگزار شود.

 

گفتنی است که ازجمله شروط شرکت در این آزمون، داشتن مدارک کارشناسی است با این ملاحظه که منحصر به فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط نیست و کارشناسان دیگر رشته‌ها هم می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کرده و شرکت کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز