title
کد خبر: 238453
00
 ایستگاه کنترل فشارخون و ارائه مشاوره فردی در این مساجد تهران

کارشناسان واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته سلامت ایستگاه کنترل فشارخون و ارائه مشاوره فردی را برپا کردند.  

به گزارش بهداشت نیوز، در این ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی، کارشناسان واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران، کلاس آموزشی با موضع تغذیه در پیشگیری از فشارخون را روز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 برگزار کردند.
در این برنامه الهام رجالی پور از مرکز ابن‌سینا در مسجد دیانت و الهام عبدالحسینی از مرکز شاه‌آبادی در مسجد امام رضا (ع) و شادی دهاقین از مرکز 14 معصوم در مسجد صاحب‌الامر کلاس‌های آموزی را برای مراجعان برگزار کردند.
توضیح اینکه در خصوص علل بروز بیماری فشارخون و عوامل خطر، عوارض بیماری پرفشاری خون, راهه‌ای پیشگیری و درمان بیماری، نقش تغذیه در پیشگیری از پرفشاری خون, تغذیه صحیح و عوامل تغذیه‌ای مؤثر در کنترل بیماری فشارخون، اهمیت ورزش و کاهش استرس مطالبی بیان شد.
بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، همچنین میز خدمت مشاوره تغذیه و اندازه‌گیری فشارخون برپا شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز