title
کد خبر: 237949
00
مردی که هزاران اسکناس خانواده اش را در بزرگراه پخش کرد+ تصاویر

احتمالا ضرب‌المثل «بخشش از کیسه خلیفه» را شنیده‌اید، کاری که مردی اهل ایالت اورگان آمریکا انجام داد. او پول‌های نقد خانواده‌اش را که به‌طور اشتراکی به آن دسترسی داشتند، با روشی کاملا عجیب بذل و بخشش کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، مردی از اورگان، پول نقد هنگفتی از خودروی خود به درون بزرگراهی پرتاب کرد و باعث شد مردم برای جمع کردن این پول نقد در این بزرگراه توقف کنند.

بنابه گفته پلیس اورگان، کالین دیویس مک‌کارتی ۳۸ ساله، پول نقد خانواده‌اش را که در یک حساب مشترک پس‌انداز کرده بودند از پنجره خودروی خود به بزرگراه پرت کرد. راننده‌هایی که این صحنه را دیدند، توقف کرده و شروع به جمع کردن اسکناس‌های پول کردند.

ماجرای مردی که هزاران اسکناس را به بزرگراه پرتاب کرد

هیچ اتهامی متوجه مک‌کارتی نخواهد شد و خانواده او مسلما نمی‌توانند از او شکایت کرده و پول از دست‌رفته را بازگردانند، چراکه مک‌کارتی از حساب مشترک‌شان پول نقد برداشت کرده بود و دسترسی او به این پس‌انداز قانونی بوده است.

مک‌کارتی انگیزه خود را صرفا «انجام دادن یک کار خوب و سهیم کردن دیگران در این پول» اعلام کرد.

ماجرای مردی که هزاران اسکناس را به بزرگراه پرتاب کرد

خانواده این مرد گفتند که آنها به این پول بسیار نیاز داشتند اما بعید است افرادی که این پول‌ها را جمع کرده‌اند، آن را به خانواده بازگردانند.

منبع: خبرآنلاین


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز