title
کد خبر: 235695
00
با این گیاه بی خوابی خود را درمان کنید

ریشه سنبل الطیب دارای ترکیبات گیاهی خاصی است که با تاثیرگذاری بر روی مغز و سیستم عصبی، باعث آرامش بخشی، کاهش استرس و اضطراب و بهبود کیفیت خواب می‌شوند.

به گزارش بهداشت نیوز، بر اساس آمار، تخمین زده می‌شود که حدود ۳۰ درصد افراد از کیفیت مطلوب یک خواب استاندارد در شب که برای ریکاوری جسمی و روحی، از بین رفتن کامل خستگی و شاداب شدن ذهن در طول روز بسیار مورد نیاز است، بهره‌مند نیستند. و متخصصان همین موضوع را عامل ایجاد بسیاری از بیماری‌های مختلف جسمانی و روانی قلمداد می‌کنند.

بر اساس مطالعات صورت گرفته، سنبل الطیب یکی از بهترین مواد خوراکی برای بهبود کیفیت خواب به شمار می‌رود و مصرف دمنوش سنبل الطیب می‌تواند باعث درمان بی‌خوابی شود. بنابراین اگر از بی‌خوابی رنج می‌برید و دوست دارید که یک خواب عمیق و آرام را در هنگام شب تجربه کنید و کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید، دمنوش ریشه سنبل الطیب و یا استفاده از مکمل‌های غذایی آن می‌تواند یک گزینه مناسب برای درمان شما باشد. البته بهتر است برای مصرف این گیاه و دمنوش طبیعی، با پزشک خود و یک متخصص تغذیه مشورت کنید تا احتمال بروز عوارض و خطر به حداقل برسد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز