title
کد خبر: 234958
00
آگهی/ راز مدیریت نوین کلینیک با نرم افزار مدیریت کلینیک باستانی‌طب

راز مدیریت نوین کلینیک با نرم افزار مدیریت کلینیک باستانی‌طب نرم‌افزار مدیریت کلینیک، یکی از مسیر‌های آسان برای مدیریت راهبردی تمام برنامه‌های یک مرکز درمانی است. در بسیاری از کلینیک‌ها...

نرم‌افزار مدیریت کلینیک، یکی از مسیر‌های آسان برای مدیریت راهبردی تمام برنامه‌های یک مرکز درمانی است. در بسیاری از کلینیک‌ها هنگامی که که با انبوه پرونده‌ها، اسامی، شماره تماس و... مواجه می‌شویم، چاره‌ای جز استفاده از نرم‌افزاری که بتواند به سرعت برنامه‌های کلینیک را سر و سامان دهد نداریم. در ادامه قصد داریم دربارۀ نرم‌افزار مدیریت کلینیک، انواع، امکانات و ویژگی‌های آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار مدیریت کلینیک چیست؟

نرم افزار مدیریت کلینیک ابزاری است که به شما کمک می‌کند کلینیک یا مطب خود را به راحتی مدیریت کنید. این نرم افزار با نصب شدن بر روی یک سیستم به اعضا، همکاران و پزشکان کمک می‌کند بتوانند بسیاری از کار‌های مهم خود را با این برنامه انجام دهند.
نرم افزار مدیریت کلینیک، قابلیت‌های متنوع و زیادی از قبیل ایجاد پرونده پزشکی، امکان نوبت دهی آنلاین، مدیریت امور مالی و حسابداری، اتصال به انبار و... را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چرا باید از نرم افزار مدیریت کلینیک استفاده کنیم؟

با توجه به پیچیده و سخت بودن فعالیت‌های یک کلینیک، استفاده از این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند در زمانی کوتاه‌تر، وظایف خود را انجام دهید. به کمک نرم افزار مدیریت کلینیک، می‌توان در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. این نرم افزار، با انجام برنامه‌های حسابداری کلینیک، گاه شما را از داشتن یک حسابدار بی‌نیاز می‌کند. هم چنین، به دلیل ذخیره پرونده بیماران و داشتن امکان جستجوی حرفه‌ای نیاز به صرف زمان زیاد برای جستجو بین پرونده‌های کاغذی نیست.
امکان ارسال پیامک جهت یادآوری یکی دیگر از مزیت‌های نرم افزار مدیریت کلینیک است. با این امکان، می توان بدون درگیر کردن منشی به صورت اتوماتیک برای مراجعه‌کنندگان پیامک ارسال کرد. این نرم افزار امکانات بسیار دیگری نیز دارد که با نصب آن می‌توان از این امکانات استفاده کرد.


 

ویژگی‌های نرم افزار مدیریت کلینیک

نرم افزار مدیریت کلینیک مزیت‌هایی دارد که آن را نسبت به شیوه مدیریت سنتی متمایز می‌کند، از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
امکان دریافت نرم افزار اختصاصی برای هر رشته پزشکی. شما چه کلینیک زیبایی داشته باشید، چه کلینیک مشاوره روانشناسی، چه کلینیک دندانپزشکی یا... ، می‌توانید نرم افزار تخصصی خود را تهیه نمایید.
کاربری آسان. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و هر کس بدون داشتن تخصص هم می‌تواند از آن استفاده کند.  
امکان شخصی‌سازی. به کمک نرم افزار مدریریت کلینیک شما می‌توانید شرایط اختصاصی خود را مطابق با نیاز‌هایتان در این نرم افزار شخصی‌سازی کنید.
امکان دریافت گزارشات متعدد تخصصی. شما از طریق این نرم افزار می‌توانید گزارش‌هایی نظیر گزارشات حسابداری، حضور مراجعان، گزارش‌های نوبت دهی، گزارش موجودی محصولات انبار و... را دریافت نمایید.
استفاده آنلاین و آفلاین. این نرم افزار هم از طریق اتصال به اینترنت و هم به صورت لوکال با نصب بر روی سیستم (آفلاین) قابل استفاده است.
داشتن کاربر نامحدود. این نرم افزار قابلیت استفاده تعداد کاربر نامحدود به تعداد منشی ها، پزشکان، حسابداران و دیگر کارکنان کلینیک را دارد.
امکان ارسال پیامک برای بیماران. با استفاده از این نرم افزار و امکان ماژول پیام کوتاه، می‌توانید به بیماران خود جهت یادآوری نوبت یا هر مورد دیگری پیامک دهید.

نرم افزار کلینیک زیبایی، از مراجعه تا جلسه نهایی

نرم افزار کلینیک زیبایی باستانی‌طب تمام خدمات یک کلینیک زیبایی به مراجعین را از همان مراجعه و دیگر جلسات پرسیجر درمانی FollowUp تا جلسه آخر مدیریت می‌کند. این نرم‌افزار امکان سیستمی شدن و ایجاد بهبود در کیفیت و سرعت مدیریت مراجعان را فراهم می‌کند. همچنین تمامی مراجعات به صورت پیامک برای بیمار ارسال شده و به‌صورت لیست‌وار و تقویم کاری برای منشی و مشاورین قابل دسترس می باشد.
نرم‌افزار مدیریت کلینیک زیبایی، دارای محیطی ساده، کاربر پسند و البته ریسپانسیو است. نرم‌افزار ریسپانسیو کمک می‌کند که شما بتوانید از نرم‌افزار بر روی دستگاه‌های مختلف مانند موبایل،تبلت،کامپیوتر و توسط کاربر‌های متعدد استفاده کنید. این نرم افزار هیچ محدودیتی برای تعریف حساب کاربری ندارد و قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر را داراست.

نرم افزار کلینیک زیبایی

به کمک این نرم‌افزار شما می‌توانید تمامی مراحل حضور مراجعین را از همان جلسه اول که شامل مشاوره اولیه است تا نوبت دهی و تعیین وقت روز عمل و تمام مراحل مربوط به عمل زیبایی را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید نتیجه هر جلسه مشاوره یا مرحله‌ای از کار را در نرم‌افزار کلینیک زیبایی باستانی‌طب ثبت کنید. همچنین امکان ثبت اطلاعات حسابداری شامل خدمات انجام شده و کالا‌های مصرفی، تراکنش‌های مالی، سهم پزشک و تکنیسین و... نیز در این نرم‌افزار به‌صورت مکانیزه فراهم شده است.
با توجه به افزایش فعالیت کلینیک‌های زیبایی در سال‌های اخیر، تماس یا ارسال پیامک به مراجعین جهت یادآوری اهمیت زیادی دارد. بخصوص که بسیاری از خدمات کلینیک‌های زیبایی نیاز به مراقبت و مراجعه‌های دوره‌ای و مکرر دارد. نرم‌افزار کلینیک زیبایی باستانی‌طب امکان ارسال پیامک یادآور، جابجایی یا کنسلی نوبت‌ها را برای شما فراهم می‌کند. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید گزارش تمام فعالیت‌های کلینیک خود را در قالب‌های متفاوت ورد، اکسل و... دریافت نمایید. این نرم‌افزار به قلم‌نوری مجهز شده است که امکان استفاده کاربرپسند، سریع و ساده را برای پزشک فراهم می‌کند.

امکانات و ویژگی‌های نرم افزار کلینیک زیبایی

از جمله امکانات و ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به دارا بودن بخش معاینه تخصصی، بخش کاشت، بخش تزریق ژل، بوتاکس، زاویه‌سازی، بخش لیزر، پاکسازی پوست و عمل‌های زیبایی اشاره کرد. همچنین می‌توان جلسات مشاوره و معاینه را به سادگی مدیریت کرد. امکان نسخه‌نویسی و ثبت تشخیص و عملیات انجام شده توسط پزشک و تکنیسین نیز وجود دارد. در ادامه به صورت مختصر به روش کار این نرم‌افزار در مراحل بالا می‌پردازیم.

ماژول مشاوره اولیه

استفاده از مشاوره قبل از شروع فعالیت‌های مربوط به زیبایی اهمیت زیادی دارد. تنها با یک الی دو جلسه مشاوره، می‌توان مسیر درست را انتخاب نمود و در وقت و هزینه صرفه جویی کرد. در ماژول مشاوره نرم‌افزار کلینیک زیبایی، می‌توان از امکان درج عکس و مستندات، تعریف روش آشنایی، معرف یا رابط بیمار، ثبت تاریخ پیگیری و تکمیل فرم تخصصی استفاده کرد. در این نرم‌افزار می‌توان پرونده الکترونیک برای مراجعه‌کننده ثبت کرد. امکان برآورد هزینه احتمالی، دریافت ودیعه و... نیز در این نرم افزار وجود دارد. حتی اگر مراجعه‌کننده پس از مدتی طولانی به کلینیک مراجعه کند، سیستم، میزان و تاریخ ودیعه‌گذاری را نمایش می‌دهد.

ماژول پذیرش

درصورتی که زیباجو ودیعه پرداخت کرده باشد پس از انجام جلسه مشاوره، می توان در هنگام پذیرش از آن استفاده کرد و یا حتی از همان ابتدا می‌توان از ماژول پذیرش جهت ثبت اطلاعات و پذیرش مراجعه‌کننده استفاده کرد. در ماژول پذیرش، می‌توان تمامی اطلاعات مربوط به سوابق و مشخصات بیمار، پزشک مخصوص شخص، لوازم و مواد مصرفی استفاده شده و پرداختی‌ها را مشخص کرد. صورتحساب، حق الزحمه، درصد پزشک و تکنیسین و... به‌صورت اتوماتیک زمان ثبت پذیرش محاسبه می شود و قابل گزارشگیری می باشد.

ماژول پرونده الکترونیک بیمار

با توجه به‌زمانبر بودن مراحل مراجعه برای انجام عمل‌های زیبایی، داشتن یک پرونده منظم اهمیت زیادی دارد. با استفاده از ماژول پرونده الکترونیک، می‌توان انواع فرم، گواهی و رضایت نامه، عکس‌های لازم، سوابق بیمار و دیگر اطلاعات و توافق‌ها را در پرونده الکترونیک بیمار ثبت نمود. برای رضایت و توافق نامه‌های قبل از انواع عمل‌ زیبایی هم تنها با دریافت یک مرتبه اثر انگشت یا امضای الکترونیکی بیمار، می‌توان رضایت نامه و برائت نامه‌های مورد نیاز را امضا نمود. بدین ترتیب در استفاده از کاغذ، هزینه نگهداری و شرح وظایف منشی صرفه‌جویی خواهد شد. تمام این اطلاعات توسط مشاور یا کارشناس کلینیک در پرونده وارد می‌شود.

ماژول نوبت دهی و تعیین وقت

پس از مشاوره و رزرو اولیه، نوبت‌دهی از طریق نرم‌افزار مدیریت کلینیک صورت می‌گیرد. با تعیین نوبت دهی الکترونیکی، هم نوبت‌دهی برای سایر بیماران آسان می‌شود و هم امکان ارسال پیامک از طریق ماژول پیامک فراهم می‌شود. نوبت‌دهی به سه روش در نرم‌افزار مدیریت کلینیک زیبایی باستانی طب انجام می‌شود:
۱. نوبت دهی بر اساس برنامه کاری پزشکان و تکنسین‌ها
۲. نوبت دهی بر اساس دستگاه
۳. نوبت دهی بر اساس تخت، اتاق معاینه و تزریق
ماژول نوبت دهی آنلاین نرم‌افزار کلینیک زیبایی باستانی طب با اتصال به اینترنت و استفاده به صورت آنلاین قابل استفاده است.

نرم افزار حسابداری کلینیک زیبایی

با استفاده از نرم‌افزار کلینیک زیبایی، شما می‌توانید بسیاری از فعالیت‌های حسابداری کلینیک را انجام دهید. با استفاده از نسخه طلایی این نرم‌افزار، می‌توانید میزان پرداختی‌های بیمار، محاسبه سهم پزشک و تکنیسین و... را محاسبه کنید. جالب است بدانید که برای استفاده از این نرم‌افزار نیازی به دانش حسابداری نیست.
استفاده از این نرم‌افزار، مزایای زیادی از جمله کاهش درصد خطای محاسباتی و به صفر نزدیک کردن آن و صرفه‌جویی در هزینه و زمان دارد. یکی دیگر از مزایای این سیستم، ارسال پیامک یادآور سررسید جهت پرداخت، برای بیمار است.

ماژول انبار و معاملات

ماژول مهم دیگری که برای نرم‌افزار کلینیک زیبایی کاربرد دارد، ماژول انبار و معاملات است. به کمک این نرم‌افزار عملیاتی مانند ثبت فاکتور خرید‌های انبار، جابجایی کالا، لیست کالا، خرید و فروش کالا و... به راحتی انجام می‌شود. جهت اطلاع از موجودی یک کالا، میزان مصرف هرکالا یا موادمصرفی بیمار جهت به‌دست آمدن خالص مبلغ خدمت و دیگر فعالیت‌های انبارداری هم می‌توان از این ماژول استفاده کرد.
ماژول پیامک

همانطور که پیش از این اشاره کردیم ماژول پیامک یکی از امکانات مهم نرم‌افزار کلینیک زیبایی است. ارسال پیامک برای بیمار جهت یادآوری نوبت، کنسلی نوبت، پرداخت ودیعه یا سررسید، جلسات درمانی، تبلیغات، پیگیری FollowUP، خوش‌آمدگویی، باشگاه مشتریان،تبریک مناسب‌های خاص، نظرسنجی و... از جمله خدمات این ماژول است.

تماس تلفنی از طریق VOIP

امکان تماس از طریق VOIP خدمت دیگری از نرم‌افزار مدیریت کلینیک زیبایی باستانی‌طب است. در صورتی که کلینیک شما به تلفن‌های تحت شبکه VOIP مجهز باشد هنگام تماس بیمار، اطلاعات آن به‌همراه میزان بدهی، صورتحساب مالی، پرونده و... نمایش داده می شود. همچنین نوبت‌دهی مشاوره اولیه، ثبت ودیعه با یک کلیک مسیر می‌باشد.

نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره

کلینیک‌های مشاوره، روانشناسی و روان‌درمانی از جمله مراکزی هستند که به نرم‌افزار مدیریت کلینیک نیاز دارند. با استفاده از نرم‌افزار مدیریت مرکز مشاوره، می‌توانید نوبت دهی، ارسال پیامک، فروش محصولات از جمله کارگاه‌ها و محتوا‌های آموزشی را به صورت سیستمی و با سرعت و کیفیت بالا انجام دهید.

نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره

با استفاده از امکانات نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره باستانی طب، شما می‌توانید تمام مراحل حضور مراجعین از مشاوره اولیه تا جلسات پیاپی را مدیریت کنید. تشکیل پرونده الکترونیک، مدیریت کارگاه‌ها و سمینار‌ها، فروش محصولات، ثبت نتایج هر جلسه مشاوره، یادآوری جلسات و... از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

امکانات نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره
در ادامه به چند ویژگی مهم نرم‌افزار مدیریت مرکز مشاوره می‌پردازیم.

امکان پذیرش از طریق نرم افزار روانشناسی بالینی

در صورتی که مراجعه‌کننده قصد استفاده از خدمات روانشناسی بالینی داشته باشد می‌تواند با مراجعه به نوبت‌دهی آنلاین کلینیک تنها با چند کلیک درمانگر خود را انتخاب کند. پس از پرداخت هزینه از سوی بیمار نوبت دهی برای وی انجام خواهد شد.

امکان نوبت دهی از طریق نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره

نوبت‌دهی از طریق نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره باستانی طب، به سه روش حضوری، اینترنتی و تلفنی صورت می‌گیرد. نوبت دهی با این نرم افزار بر اساس وقت درمانگران و اتاق‌های خالی انجام می‌شود. تمام این نوبت‌ها در جداول ماهانه و هفتگی تقویم کاری قابل مشاهده است، از این رو امکان ثبت نوبت‌های جدید راحت‌تر صورت می‌گیرد.

حسابداری نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره

نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره باستانی طب، بخش حسابداری را هم داراست. این نرم افزار امکان محاسبه و وارد کردن هزینه‌های ویزیت و مشاوره، سهم درمانگر‌ها و منشی‌های کلینیک، هزینه خدماتی نظیر کارگاه، کلاس یا سمینار و.. را دارد. از جمله مزایای این نرم افزار این است که امکان طراحی ماژول مدیریت اقساط را نیز داراست و مراجعین شما می‌توانند تسویه حساب خود را به صورت قسطی انجام دهند.

دیگر امکانات نرم افزار مدیریت کلینیک مشاوره

از جمله دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به مدیریت سمینار‌ها، کارگاه‌ها و جلسات مشاوره، ثبت نتایج و گزارش‌گیری نیز اشاره کرد.
ماژول پیامک نیز مانند نرم افزار کلینیک زیبایی برای نرم افزار مدیریت کلینیک یا مرکز مشاوره باستانی طب فعال است. در صورت تجهیز بودن سیستم مرکز مشاوره به VOIP، امکانات ماژول تماس از طریق VOIP نیز فعال خواهد شد. همچنین محاسبه خودکار سهم پزشک و مرکز، ثبت مبالغ دریافتی، تعریف مدت زمان مشاوره بر اساس ساعت شروع و پایان، امکان دریافت گزارش‌های مالی و مدیریتی نیز از جمله امکانات دیگر نرم افزار مدیریت کلینیک مرکز مشاوره است. هم چنین، امکان اتصال نرم افزار به کارتخوان نیز مهیاست و شما می‌توانید رسید و قبوض را برای مشتری چاپ نمایید.

نرم افزار دندانپزشکی

یکی از ضروریات یک کلینیک دندانپزشکی مدرن، نرم افزار دندانپزشکی است. وجود این نرم افزار در کلینیک دندانپزشکی، به مدیریت هر چه سریعتر و بهتر مراجعین کمک می‌کند. با توجه به تعداد زیاد دندانپزشکان، تکنیسین‌ها، مراجعان و از طرفی وجود انبار کالای مواد مصرفی برای این تخصص، نرم افزار دندانپزشکی باستانی طب می‌تواند فعالیت‌های کلینیک را تسهیل کند.

امکانات و ویژگی‌های نرم افزار دندانپزشکی

نرم افزار دندانپزشکی مانند دیگر نرم افزار‌های مدیریت انواع کلینیک، امکانات زیادی را در اختیار دندانپزشکان و همکارانشان قرار می‌دهد. در ادامه قصد داریم با مهمترین مزایا و ویژگی‌های نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی باستانی طب آشنا شویم.

 

معاینه اولیه و ثبت نتیجه و برنامه مسیر درمانی

معمولاً در مراجعه اولیه، معاینه کامل فک و تک تک دندان‌ها توسط دندانپزشک صورت می‌گیرد. پس از آن، دندانپزشک ممکن است تقاضای عکس opg کند. پس از مشاهده عکس، برنامه کامل عملیات دندانپزشکی را به بیمار ارائه می‌دهد. در اواسط کار ممکن است بخواهد عکس تکی از ریشه یا دندان خاصی بگیرد. تمام این مراحل طولانی به کمک نرم افزار دندانپزشکی آسان می‌شود. پس از معاینه اولیه می‌توان از طریق نرم افزار و سیستم نوبت دهی نوبت‌های منظمی را برای بیمار در نظر گرفت و مدارک بیمار را به پرونده الکترونیک شخص پیوست کرد.

ماژول پذیرش از طریق نرم افزار دندانپزشکی

با استفاده از نرم افزار دندانپزشکی باستانی طب می‌توان بیماران را پذیرش کرد و هویت آن ها را در سیستم ثبت نمود. یکی از مزیت‌های این شیوه نسبت به شیوه کاغذی و سنتی، صرفه‌جویی در هزینه و زمان است. با استفاده از این ماژول می‌توان اطلاعات و سوابق بیمار، خدمات مورد نیاز، نوع بیمه، نحوه پرداخت هزینه و میزان ودیعه‌گذاری و...  را ثبت نمود. تمامی این گزارش‌ها از طریق ورد، PDF، اکسل و.. قابل دریافت و چاپ است.

امکان اتصال به کارتخوان

باید بدانید که این نرم افزار مانند دیگر نرم افزار‌های مدیریت کلینیک، قابلیت نصب نرم افزار به کارتخوان را دارد و شما می‌توانید رسید و قبوض را برای مشتری یا خودتان چاپ نمایید.

ایجاد پرونده الکترونیک بیمار در نرم افزار دندانپزشکی

با استفاده از نرم افزار دندانپزشکی باستانی طب، تمام عکس‌های رادیولوژی گرفته شده از دهان و دندان، قابلیت ثبت دارد. این نرم افزار قابلیت ثبت نسخه توسط قلم نوری و پزشک را نیز داراست. با این روش، پزشک می‌تواند با دست خط خود برای بیمار نسخه تجویز نماید.

پیگیری مراجعات با ماژول پیامک در نرم افزار دندانپزشکی

با توجه به مراجعات فراوان بیماران به مطب دندانپزشکی نیاز است که اطلاع‌رسانی نوبت‌ها به سرعت انجام شود. این کار در نزم‌افزار دندانپزشکی از طریق ماژول پیامکی انجام می‌شود.

ماژول نوبت دهی

با استفاده از ماژول نوبت دهی می‌توان نوبت‌های تمام بیماران را به صورت هفتگی و ماهانه تنظیم کرد. این کار هم برای بیماران مؤثر است و هم به کادر پذیرش جهت نوبت دهی مرتب به دیگر بیماران کمک می‌کند. در دندانپزشکی ممکن است برخی کار‌ها مانند تست اولیه، قالب‌گیری، عصب کشی پیش بیاید؛ با استفاده از این تقویم در ماژول نوبت دهی، می‌توان نوبت‌ها را به صورت منظم به افراد اطلاع داد. این اطلاع‌رسانی‌ها توسط ماژول پیامکی نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی باستانی طب صورت می‌گیرد. علاوه بر اطلاع‌رسانی نوبت، پیام‌های دیگری نظیر یادآوری سررسید اقساط، اعلام حضور پزشکان، پیامد‌های خوشامدگویی، تبریک تولد، تخفیفات و... نیز برای بیمار ارسال می‌شود.

دیگر امکانات مهم نرم افزار دندانپزشکی

از جمله امکانات طلایی این نرم افزار دندانپزشکی می‌توان به ماژول حسابداری اشاره کرد. به کمک این نرم افزار می‌توان به راحتی و به سرعت سهم بیمار، پزشک، معرفی، موجودی انبار و... را محاسبه کرد. امکان نمایش گرافیکی معاینه اولیه و درمان‌های انجام شده نیز به وسیله این نرم افزار میسر شده است.
در سال‌های اخیر ایران به یکی از قطب‌های پزشکی منطقه تبدیل شده است. بسیاری از بیماران برای انجام کار‌های دندانپزشکی خود به ایران می‌آیند. این نرم افزار، امکان تعریف بیماران VIP یا خارجی را برای شما فراهم کرده است. امکان دریافت گزارش‌های متعدد، نظیر گزارش‌های آماری سود و زیان، گزارش موجودی انبار، گزارش پذیرش و میزان مراجعان نیز فراهم است.

آشنایی با نرم افزار مدیریت کلینیک باستانی طب

گروه نرم افزاری باستانی طب، با ارائه بهترین نرم افزار‌ها در حوزه مدیریت کلینیک، توانسته گام بزرگی در جهت رفع نیاز این مورد در کشور بردارد. این گروه مفتخر است که می‌تواند به جامعه درمانی کشور از قبیل پزشکان، متخصصان و به طور کلی کادر درمان و همچنین مراکز درمانی خدمت نماید.
استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک باستانی طب می‌تواند به افزایش بهره وری کلینیک و همچنین رضایت هر چه بیشتر بیماران منجر شود. نرم افزار مدیریت کلینیک باستانی طب، تمام امکانات لازم برای یک کلینیک، مطب یا مرکز درمانی را، که در بالا ذکر شد، در اختیار شما قرار می‌دهد.

نرم افزار مدیریت کلینیک باستانی طب برای چه کلینیک‌هایی مناسب است؟
گروه نرم افزاری باستانی طب، نرم افزارهای زیر را به شما ارائه می‌دهد:

  • نرم افزار کلینیک مشاوره
  • نرم افزار کلینیک زیبایی
  • نرم افزار کلینیک دندانپزشکی
  • نرم افزار CRM پزشکی
  • نرم افزار کلینیک زنان و نازایی
  • نرم افزار کلینیک چشم پزشکی
  • نرم افزار کلینیک فیزیوتراپی
  • نرم افزار مراکز عکس‌ برداری
  • نرم افزار درمانگاه

سخن آخر

اگر شما هم از اعضای کادر درمان هستید یا در یک مرکز درمانی یا کلینیک مشغول فعالیت هستید، می‌توانید از نرم افزار مدیریت کلینیک باستانی طب استفاده کنید. شما علاوه بر خرید نرم افزار، می‌توانید از امکان آموزش و پشتیبانی نیز استفاده کنید. در صورتی که به آپدیت نرم افزار یا درخواست شخصی‌سازی نیاز داشته باشید، می‌توانید از خدمات پشتیبانی کارشناسان باستانی طب استفاده کنید. باید بدانید که در صورت تعویض هاست یا سرور، تا دو مرتبه نصب و پشتیبانی رایگان به شما ارائه می‌شود.

برای اطلاع از تمام محصولات باستانی طب، می‌توانید به سایت باستانی طب مراجعه و نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در بخش محصولات می‌توانید به صورت مفصل، اطلاعات کامل هر محصول را مشاهده نمایید و از محتواهای ویدئویی راهنما هم استفاده کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز