title
کد خبر: 234892
00
آگهی/ مژه هات رو به طور طبیعی بلند و پر پشت کن!

مژه هات رو به طور طبیعی بلند و پر پشت کن! چشم ها و مژه ها یکی از اثرگزارترین اجزای صورت ما هستند که تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی چهره دارند. یکی از پرطرفدار ترین محصولات آرایشی در میان ...

چشم ها و مژه ها یکی از اثرگزارترین اجزای صورت ما هستند که تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی چهره دارند. یکی از پرطرفدار ترین محصولات آرایشی در میان بانوان، ریمل ها می باشند که در انواع مختلف با مزایای متفاوت در بازار ارائه می شوند. استفاده از ریمل ها، مژه های شما را در بهترین حالت خود نشان می دهد. زیرا ریمل ها به راحتی مژه های کوتاه، کمرنگ و بی حالت را پرپشت و پر رنگ جلوه می دهند. همچنین می توانند با بلندتر و حجیم تر کردن ظاهر مژه ها، چشمانی زیبا و نگاهی نافذ و گیرا تر به شما هدیه دهند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا شما به ریمل حجم دهنده یا بلند کننده نیاز دارید؟ برای پاسخ به این سوال، به طور خلاصه باید گفت که ریمل بلند کننده تماماً در جهت بلند کردن طول مژه های شما استفاده می شود. در حالی که ریمل حجم دهنده به این معنا است که ضخامت مناسبی به مژه های شما اضافه می کند و سبب پررنگ تر، پرپشت تر و درخشان تر دیده شدن آن ها می شود.

با توجه به این که برندها همیشه در حال تولید ریمل های جدید و پیشرفته تری هستند، انتخاب محصول مناسب که بتواند مژه های شما را به شکل دلخواهتان در آورد، کمی سخت تر می شود. یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین ریمل های موجود در بازار، ریمل لانکوم مدل موسیو بیگ است. این ریمل دارای عملکرد چند منظوره و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. ریمل موسیو بیگ لانکوم به عنوان یک ریمل حجم دهنده، پر پشت کننده، بلند کننده و حالت دهنده، شما را از داشتن چند ریمل مجزا بی نیاز ساخته و مژه های فوق العاده زیبا و خیره کننده ای را برایتان به ارمغان می آورد.

ریمل لانکوم مدل موسیو بیگ Monsieur Big دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

ریمل موسیو بیگ لانکوم یکی از بهترین محصولات این برند می باشد. این ریمل دارای برس بزرگ و باکیفیتی می باشد که با فیبر نرم و موج دار ساخته شده است. از این رو استفاده از آن بسیار راحت بوده و به آسانی تمام تارهای مژه ها حتی گوشه ای ترین و ریزترین مژه ها را پوشش می دهد. این ریمل دارای اثر حجم دهنده و بلند کننده بسیار عالی می باشد. به طوری که سریعا و در همان لایه اول، باعث افزایش طول و حجم آنی مژه هایتان خواهد شد. ریمل حجم دهنده موسیو بیگ برند Lancôme دارای بافت کرمی و خامه ای و رنگدانه های بسیار براق و مشکی می باشد. لذا مژه ها را ضخیم تر و تیره تر ظاهر می سازد. این ریمل حالت زیبایی نیز به مژه ها می دهد. همچنین اگر قبل از استفاده از آن مژه هایتان را فر کرده اید، این ریمل حالت آن ها را به خوبی فر نگه می دارد.

ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده موسیو بیگ لانکوم دارای فرمولاسیون قدرتمند و ماندگاری بالایی می باشد. این ریمل تا 24 ساعت باقی مانده و نیازی به تمدید مجدد آن در طول روز نخواهید داشت. یکی دیگر از ویژگی های خاص این محصول، حالت طبیعی آن بر روی مژه ها می باشد. استفاده به مقدار کافی از این ریمل، ظاهر مصنوعی به مژه ها نداده و آن ها را کاملا زیبا و طبیعی جلوه می دهد. ریمل موسیو لانکوم ضد لک بوده و پوسته پوسته یا پخش نمی گردد. همچنین باعث ایجاد لک و ریزش و سیاه شدن اطراف چشم هایتان نیز نمی شود. برس نرم و موهای الیافی مواج این ریمل، رنگدانه های فوق العاده مشکی را به طور یکنواخت روی هر تار مژه پخش کرده و از تجمع مواد و توده شدن آن ها جلوگیری می کند. ریمل موسیو بیگ لنکوم تا 12 برابر به مژه ها حجم داده و آن ها را به طرز چشمگیری پرپشت تر، حجیم تر و بلند تر نشان می دهد.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده لنکوم مدل موسیو بیگ برای چه افرادی مناسب است؟

ریمل لنکوم مدل Monsieur Big یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده بوده و برای همه افراد و تمام انواع مژه ها مناسب است. این ریمل توسط متخصصین چشم پزشک تست و تایید شده است و همچنین فاقد مواد و ترکیبات عطری می باشد. از این رو برای افرادی که پوست ها و چشم های حساسی دارند نیز قابل استفاده می باشد.

آیا ریمل لنکوم موسیو بیگ ضد آب است؟

خیر. فرمولاسیون این ریمل ضد آب نمی باشد ولی دارای ماندگاری بالا و 24 ساعته بوده و در تمام طول روز باقی می ماند. برای پاک کردن این ریمل نیز باید از محلول های پاک کننده آرایش چشم استفاده نمود.

از کجا می توان ریمل حجم دهنده موسیو بیگ لنکوم اصل را خریداری نمود؟

ریمل برند لانکوم مدل موسیو بیگ محصولی از کمپانی فوق العاده معتبر و لوکس Lancôme در کشور فرانسه می باشد. محصولات این برند فرانسوی دارای طرفداران بسیار زیادی در تمام کشورهای سراسر جهان بوده و از فروش بالایی نیز برخوردار هستند. اما در هنگام خرید محصولات برندهای خارجی، مهم ترین نکته اطمینان از اصل بودن این محصولات است. از طرفی دیگر، وجود شباهت های ظاهری محصولات اورجینال با نمونه های فیک و های کپی گاهی تشخیص اصل بودن آن ها را سخت و یا غیرممکن می سازد. بنابراین به شما توصیه می کنیم همواره جهت اطمینان از اصالت محصولات خارجی، آن ها را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی در حوزه محصولات آرایشی و پوستی می باشد که به عنوان وارد کننده مستقیم، تمامی محصولات برندهای خارجی درجه یک دنیا را برای شما فراهم می کند. این فروشگاه تمامی محصولات ارایشی و پوستی اصل و اورجینال را بدون واسطه و از نماینده های مجاز برندها تامین می نماید. این فروشگاه همچنین اصالت تمام محصولات خود را تضمین می کند. ریمل Lancôme Monsieur Big Volumizing Mascara در حجم های 2، 4 و 10 میلی لیتر در فروشگاه رایا میکاپ موجود است. شما می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید این محصول، بر روی خرید ریمل حجم دهنده موسیو بیگ لانکوم اصل کلیک کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز