title
کد خبر: 234757
00
عیادت وزیر بهداشت از مصدومان حادثه بالگرد وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه+ عکس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در عیادت از مصدومان سانحه بالگرد در شهرستان بافت اعلام کرد: تمام اقدامات فوق تخصصی لازم برای مصدومان سانحه بالگرد بافت انجام شده است.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر بهرام عین اللهی با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان از مصدومان حادثه بالگرد وزیر ورزش و هیئت همراه در شهرستان بافت عیادت کرد.

وزیر بهداشت در حاشیه این عیادت، گفت: وقوع این حادثه تلخ و سنگین بوده و ۱۹ مصدوم و یک جانباخته داشته است. ولی با توجه به این که در همان لحظات اولیه همکاران اورژانس بافت بر بالین مصدومان حاضر شدند، اقدامات اولیه درمانی به خوبی صورت گرفت.

وی افزود: انتقال مصدومان به کرمان نیز با مراقبت های لازم انجام شده و باعث شده این سانحه بحمدلله جانباخته دیگری نداشته باشد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: از ۱۹ بیمار سانحه، ۹ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و ۱۰ مصدوم نیز در بخش بستری بودند که ۶ نفر از آنان از بخش مرخص شده اند و فقط ۴ مصدوم در بخش مانده اند.

دکتر عین اللهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار مصدومی که صدمه بیشتری دیده اند در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند. بحمدالله ضربه وارده به سر دکتر سجادی شدید نبوده و اقدامات درمانی لازم به طور کامل انجام شده است و ایشان نیازی به عمل جراحی ندارند.

وزیر بهداشت اظهار داشت: یک مهره گردن وزیر ورزش دچار شکستگی خفیف شده و بیشترین صدمه دیدگی ایشان در دو طرف قفسه سینه بوده که موجب کانتیوژن و صدمه دیدگی ۳۰ درصدی ریه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با رسیدگی های فوق تخصصی همکاران ما در بیمارستان شهید باهنر کرمان که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی کنم، ضربه سر و ضایعه قفسه سینه وزیر ورزش تحت کنترل قرار دارد و علائم حیاتی ایشان کاملا پایدار است.

دکتر عین اللهی خاطرنشان کرد: سطح هوشیاری وزیر ورزش نیز بهتر شده و هنگامی که مقدار داروی ایشان کاهش یابد، به بالای ۹ خواهد رسید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد مصدومان بخش مراقبت های ویژه پس از طی دوره نقاهت سلامت خود را باز یابند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز