title
کد خبر: 233967
00
اطلاعات دارویی| مکمل لاغری اسلیم کوئیک را بیشتر بشناسید

قرص لاغری اسلیم کوئیک یک محصول گیاهی ایرانی برای کاهش وزن است که با افزایش متابولیسم بدن و کاهش اشتها به لاغری کمک می‌کند.

 قرص اسلیم کوئیک به‌عنوان داروهای لاغری بیشتر بر حذف چربی‌های ذخیره شده پهلوها و شکم متمرکز شده است و عوارض چاقی را به حداقل می‌رساند.

این قرص از نوع مکمل‌های گیاهی است که حداقل عوارض جانبی برای مصرف‌کننده را به ‌دنبال دارد. البته فراموش نکنید که هر محصولی حتی اگر گیاهی هم باشد، نباید خودسرانه و بدون مشورت پزشک مصرف شود. چنانچه قصد لاغری با مصرف اسلیم کوئیک دارید حتما با متخصص تغذیه مشورت کنید.

 اسلیم کوئیک برای افرادی مناسب است که قصد دارند در کوتاه‌مدت با رژیم لاغری و فعالیت ورزشی وزن زیادی کم کنند. قرص اسلیم کوئیک برای کاهش چربی ذخیره شده در قسمت‌های پهلو و شکم مناسب است و فشار خون را پایین می‌آورد. از دیگر کاربردهای قرص اسلیم کوئیک کاهش اشتها است و میل به مصرف شیرینی‌جات را در فرد کم می‌کند. این قرص همچنین برای افزایش سوخت‌وساز چربی‌ها خوب است و میزان بازده فعالیت‌های روزانه را هم بالا می‌برد.

بهترین زمان مصرف قرص اسلیم کوئیک یک ساعت و نیم قبل از وعده غذایی است. با این حال توصیه ما این است که بعد از مشورت با پزشک متخصص خودتان، بهترین بازه زمانی برای مصرف این دارو را نسبت به بدن و همین طور شرایط خودتان پیدا کنید.

موارد مصرف

موارد مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک شامل این موارد می‌شوند:

لاغری و کاهش اشتها به‌‌خاطر داشتن عصاره خشک کرفس: عصاره شوید و کرفس موجود در قرص اسلیم کوئیک بر مراکز احساس گرسنگی مغز اثر می‌گذارد، حس گرسنگی را در فرد کنترل می‌کند و اشتها را کاهش می‌دهد. به‌‌علاوه میل به مصرف میان‌وعده‌های ناسالم را در فرد کاهش می‌دهد.
افزایش متابولیسم چربی‌ها: مصرف قرص اسلیم کوئیک همراه با فعالیت بدنی منظم باعث افزایش سوخت‌وساز چربی‌ها می‌شود و درنتیجه فرد وزن بیشتری کم می‌کند. مصرف این قرص، چربی دور شکم را کم می‌کند و احتمال ابتلا به دیابت را پایین می‌آورد.
کاهش چربی و فشار خون: علاوه بر چربی‌سوزی و کاهش اشتها، عدم برگشت چربی‌ها و چاقی دوباره نیز اهمیت زیادی در کاهش وزن دارند. مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک از انباشت چربی داخل رگ‌ها جلوگیری می‌کند و فشار خون را پایین می‌آورد. فلاونوئیدهای موجود در این قرص هم میزان چربی و کلسترول خون را کاهش می‌دهند.
قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می‌ کنه؟
میزان وزن از دست رفته و لاغری با مصرف قرص اسلیم کوئیک با روند کاهش وزن ناشی از جراحی چاقی تفاوت دارد. لاغری ناشی از مصرف اسلیم کوئیک موقتی است و بعد از اتمام دوره مصرف قرص، چربی‌های آبشده دوباره برمی‌گردند و حتی ممکن است نسبت به قبل بیشتر هم باشند. معمولا بدن با مصرف اسلیم کوئیک حدود ۱۰ درصد وزن خود را از دست می‌دهد.

معمولا قرص لاغری اسلیم کوئیک را تا ۳ ماه می‌توان مصرف کرد و پس از پایان دوره تنها با تشخیص و تجویز متخصص تغذیه و با توجه به وزن بدن می‌توان دوره را تمدید کرد.

عوارض اسلیم کوئیک
درست است که اسلیم کوئیک یک مکمل گیاهی کاهش وزن به شمار می‌رود، اما ممکن است عوارض جانبی و اثرات منفی داشته باشد. از عوارض مصرف اسلیم کوئیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بی‌خوابی
کمبود خواب
افزایش اشتها پس از قطع مصرف
خشک شدن دهان و بدن
کمبود ویتامین در بدن
افزایش اضطراب ناشی از کافئین
تشنگی
تشدید بیماری کلیوی
تشدید بیماری قلبی
در صورتی‌که نگران عوارض قرص اسلیم کوئیک برای بدن خود هستید، مشاوره دارویی با پزشک متخصص در این زمینه می‌تواند با بررسی شرایط فیزیکی شما را برای مصرف دارو راهنمایی کند.

عوارض پنهان این دارو
اسلیم کوئیک ترکیباتی دارد که ممکن است مصرف آن برای بیماران قلبی عروقی، بیماران کلیوی، افرادی که سابقه بیماری فشار خون دارند یا افرادی که دارو مصرف می‌کنند، عوارض پنهان داشته باشد. از عوارض پنهان اسلیم کوئیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بی‌قراری
اضطراب
بی‌خوابی
تشنگی
تشدید اشتها

منبع: دکتر تو


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز