title
کد خبر: 232390
00
تیم اورژانس بانوان، قهرمان رالی گردشگری بانوان+ تصاویر

 رالی بانوان در تاریخ 16 دی ماه سال 1401 به همت پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته گرامی‌داشت مقام زن، برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، این رالی با شعار «از خودمان شروع کنیم» و با هدف فراهم آوردن امکان مشارکت بانوان در فعالیت‌های اتومبیلرانی، ارتقاء دانش و مهارت رانندگی بانوان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تکریم و تعظیم جایگاه و مقام والای زن و مادر، برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه سال در کلاس آموزش نقشه خوانی و جلسه توجیهی شرکت کردند و با قوانین و مقررات رالی‌های گردشگری و نحوه مسیریابی بر اساس نقشه، آشنا شدند.
خط شروع و پایان این رالی گردشگری که توسط تیم فنی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طراحی شد، شهرک آزمایش تهران بود.
در این رالی 70 تیم از بانوان شاغل در دستگاه های مختلف اعم از اورژانس تهران، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی، شرکت ملی پست ایران، وزارت آموزش و پرورش، اصحاب رسانه، پلیس راهور فراجا و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی شرکت داشتند.
بنابر گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، از این میان، تیم سازمان اورژانس کشور به اسامی مونا خلیلی، رقیه صابر و فاطمه شاکری به عنوان تیم برتر و برنده میدان معرفی شدند.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز