title
کد خبر: 232108
00
طرح غربالگری رایگان سرطان‌های شایع بانوان در این منطقه کشور

طرح غربالگری رایگان سرطان‌های شایع بانوان در منطقه کم برخوردار بندر جاسک استان هرمزگان به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آغاز شد.

به گزارش بهداشت نیوز، مراسم افتتاحیه این طرح، امروز یکشنبه 25 دیماه با حضور دکتر زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم مجلس شورای اسلامی، دکتر محمود طاووسی، سرپرست دفتر تخصصی علوم پزشکی جهاددانشگاهی، دکتر رامین صرامی فروشانی، رییس پژوهشکده سرطان معتمد، فرماندار این شهر و جمعی از مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در محل بیمارستان خاتم الانبیا (ص) بندر جاسک برگزار شد.

لازم به ذکر است، در این طرح، بانوان منطقه جاسک از لحاظ ابتلا به سرطان و سایر بیماری های پستان و همچنین ویروس پاپیلومای انسانی غربالگری می‌شوند. 

بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، تیمی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین متخصصان تشخیصی پژوهشکده سرطان معتمد متشکل از تعدادی جراح، رادیولوژیست و متخصص ویروس درمانی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تشخیصی موجود در کشور که توسط این پژوهشکده به جاسک منتقل شده است، در این غربالگری مشارکت دارند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز