title
کد خبر: 231683
00
تصاویری از ۳ رستوران برتر جهان

این برند دائما محصولات جدید را معرفی می­کند و محصولات قدیمی را حذف می­کند تا با نیازهای مشتریان هماهنگ شود و تمرکز زیادی روی غذاهای گیاهی نیز دارد. غذای مخصوص کودکان آن در بین مشتریان محبوبیت زیادی دارد.

برترین برندهای رستوران فهرست شده در این مقاله که با استفاده از ارزش بازار مرتب شده‌اند، اکثرا فعالیت‌های زنجیره‌ای دارند. این برندها خود را برای تطبیق با انواع چرخه های اقتصادی و مدیریت رشد سودآور در بلندمدت قرار داده اند.

در این مقاله در مورد 3 برند برتر رستوران صحبت میکنیم.

1-استارباکس

استارباکس یک برند برتر رستوران و یک صنعت محبوب کافیشاپ است که در سال ۱۹۷۱ شکل گرفت و دفتر مرکزی آن در واشنگتن، ایالاتمتحده آمریکا قرار دارد و بهعنوان نماینده قهوه که از قهوههای دیگر متمایز است به حساب میآید.

استارباکس محصولات برتری را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد تا خاطرهای فراموش نشدنی را از نوشیدن قهوه به همراه داشته باشند. آنها تنوع زیادی از قهوه برای جذب همه دوستداران قهوه دارند. برای بهره مندی از دوستداران چای، این شرکت چای تازو را راه اندازی کرده است.

2- دانکین دوناتز

دانکین دوناتز یک برند محبوب در صنعت غذا و نوشیدنی است. این شرکت در سال ۱۹۵۰ تشکیل شد و دفتر مرکزی آن در ماساچوست، ایالاتمتحده آمریکا قرار دارد. دانکین چندین محصول غذایی مانند نوشیدنی‌های گرم، سرد، محصولات غذایی پخته شده، محصولات غذایی منجمد، دونات، نوشابه‌ها و ساندویچ‌ها را سرو می‌کند. دانکین دونات در بازار یک موفقیت بزرگ است. با وجود اینکه نام برند نشاندهنده دونات است، محصولات دیگری را نیز تولید و به فروش میرساند. دانکین دوناتز در حدود ۱۲۰۰۰ رستوران در حدود ۳۶ کشور جهان دارد.

3-وندی

وندی همچنین یک برند برتر رستوران، یک رستوران بینالمللی فستفود آمریکایی است که در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در اوهایو، ایالاتمتحده است. این بزرگترین زنجیره فستفود همبرگر است که در حدود ۶۵۰۰ شعبه دارد.

نقل از برنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز