کد خبر: 230456
تاریخ انتشار: سه شنبه 06 دي 1401 - 18:38
شبکه خبری انبیسی نیوز گزارش داده که شمار کشتههای توفان زمستانیِ کمسابقه و مرگبار آمریکا که مقامات آن را "کولاک قرن" نامدیدهاند تاکنون به ۶۰ نفر رسیده است. امدادگران، اجساد تعدادی از سرنشینان خودروهای محبوس شده در زیر برف و یخ را کشف کردهاند و ماموران اورژانس در جستجوی زنده یا مرده سرنشینان و رانندگانند. در چنین شرایطی بیش از یک میلیون نفر با قطعی برق دست و پنجه نرم میکنند.










ارسال نظر
احتمالا سامانه هارپ باعث یخ زدن کشور آمریکا شده معدود شهروندانی که اگه جان سالم بدر بردن باید از آمریکا شکایت کنن!!!


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.