title
کد خبر: 230456
01
آمریکا یخ زد؛ جستجوی اجساد یخ زده در خودروها + عکس

شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز گزارش داده که شمار کشته‌های توفان زمستانیِ کم‌سابقه و مرگبار آمریکا که مقامات آن را "کولاک قرن" نامدیده‌اند تاکنون به ۶۰ نفر رسیده است. امدادگران، اجساد تعدادی از سرنشینان خودروهای محبوس شده در زیر برف و یخ را کشف کرده‌اند و ماموران اورژانس در جستجوی زنده یا مرده سرنشینان و رانندگانند. در چنین شرایطی بیش از یک میلیون نفر با قطعی برق دست و پنجه نرم می‌کنند.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
1401/10/06 - 19:590 3
قبلنا ایران هم اینجوری میشد فقط جالب اون خانه اینکه قندیل بسته!
وحیدقاسمی نژاد
1401/10/06 - 23:241 1
باید در جاده ها بخاری گازی میگزاشتن
به علت نبود گاز بوده؟؟؟؟
مهیار
1401/10/07 - 07:232 0
احتمالا سامانه هارپ باعث یخ زدن کشور آمریکا شده معدود شهروندانی که اگه جان سالم بدر بردن باید از آمریکا شکایت کنن!!!
1401/10/07 - 14:060 0
چی شد؟؟ اینا که میگفتن آسفالتمون شوفاژ داره و هیچوقت یخ نمیزنه