title
کد خبر: 227117
00
درمان و مراقبت در منزل توسط این مرکز، تحت پوشش بیمه بانک مرکزی قرار گرفت

با امضای یک تفاهم نامه، بیمه شدگان بانک مرکزی می توانند از خدمات درمانی و مراقبتی مرکز درمان در منزل جهاددانشگاهی (دم) استفاده کنند.

به گزارش بهداشت نیوز، مسعود آسیما مدیر مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل جهاد دانشگاهی (دم) با بیان این خبر افزود: در تفاهم نامه ای که بین این مرکز و اداره رفاه کارکنان بانک مرکزی به امضا رسید، از این پس بیمه شدگان و بازنشستگان بانک مرکزی و خانواده ایشان می توانند از خدمات درمانی و مراقبتی مرکز درمان در منزل دَم استفاده کنند.

بنابر این گزارش خدمات مرکز درمان در منزل دَم شامل مواردی همچون:

• ویزیت پزشک عمومی و متخصص و فوق تخصص (مغز و اعصاب، قلب، داخلی، تغذیه، روانپزشک، جراحی، عفونی، زنان، اطفال، ارتوپدی، طب فیزیکی و …)

• خدمات پرستاری شامل نوار قلب، سونداژ، تزریقات، وصل سرم، پانسمان، درمان زخم بستر و …

• خدمات پانسمان و درمان زخم های فشاری (زخم بستر)، زخم دیابتی با تیم مجرب متشکل از پزشکان و پرستاران دوره دیده به شیوه های پانسمان نوین

• خدمات توانبخشی از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی می شود.

گفتنی است، کارکنان و بازنشتگان بانک مرکزی و خانواده ایشان می توانند بدون پرداخت فرانشیز و با تماس با خط تلفن ۶۴۰۶۴ – ۰۲۱ و یا از طریق سایت این مرکز به آدرس https://dam.clinic در کوتاهترین زمان از این خدمات بهره مند شوند.

مرکز جامع و تخصصی خدمات درمانی و مراقبتی در منزل جهاددانشگاهی با نام تجاری «دَم» به عنوان نخستین مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی در منزل در سال ۱۳۷۸ باهدف ارتقاء سطح ارائه خدمات سلامت و پوشش مطلوب خدمات درمانی در کلان شهر تهران و با مجوز وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط جمعی از دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران تاسیس شد.

این مرکز هم اکنون با بیش از ۲۳ سال سابقه فعالیت و کادر درمانی مجرب و توانمند در ۲۲ منطقه تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در تمام روزها حتی ایام تعطیل در سراسر تهران آماده ارائه خدمات درمانی و مراقبتی غیر اورژانس و قابل انجام در منزل می باشد.

مرکز دم با کادری مجرب، علمی و دانشگاهی همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در منزل فراهم می نماید تا با استفاده از شرایط خوب همکاری اعضای خانواده در بهبودی و درمان بیمار نهایت بهره وری به عمل آید.

بنابر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این مرکز در حال حاضر مورد اطمینان سازمان ها و نهادهای معتبر و بزرگ بوده و قراردادهایی را بابت ارائه خدمات درمان در منزل به افراد معرفی شده از سوی سازمان هایی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمه ایران و صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بازنشستگان نیروهای مسلح، انجمن ام اس، شرکت شهر سالم شهرداری تهران و … منعقد نموده و به ارائه خدمات به کارکنان و اعضای خانواده شان و یا بازنشستگان و از کارافتادگان تحت پوشش این مجموعه ها پرداخته است که بر اساس نظرسنجی های انجام شده رضایتمندی ایشان را از نظر کیفیت و دقت به همراه داشته است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز