کد خبر: 226460
تاریخ انتشار: پنجشنبه 05 آبان 1401 - 17:14
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: سه مورد در خوزستان بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا از ابتدای مهرماه تا کنون جان خود را از دست دادهاند.
به گزارش بهداشت نیوز ،پژمان بختیاری نیا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: ابتلا به موارد حاد تنفسی فوقانی در طول ۱۰ روز اخیر با شیب ملایمی در حال افزایش است و طبق آخرین اطلاعات آزمایشگاهی حدود ۴۰ درصد این موارد مبتلا به آنفلوآنزا هستند.
وی افزود: ۴۰ درصد مبتلایان در محدوده سنی ۱۵ تا ۴۵ سال و ۳۰ درصد زیر ۱۵ سال هستند که همان جمعیت دانش آموزی است.
بختیاری نیا به جداسازی بیمار از جامعه، استفاده از ماسک، شستن مرتب دستها و واکسن زدن افراد پرخطر به خصوص زنان باردار توصیه کرد.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.