کد خبر: 225984
تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 مهر 1401 - 12:37
وقتی زنبورها متوجه کم کاری ملکه به دلیل پیری یا مریضی میشوند تصمیم میگیرند که او را از بین ببرند. درنتیجه دور ملکه جمع شده و او را در آغوش میگیرند تا ملکه در وسط این ازدحام از دمای بالا بمیرد . این پدیده را آغوش مرگ مینامند و در حقیقت ملکه در آن پخته میشود!

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.