title
کد خبر: 224987
00
 یک واحد کبابی متخلف تعطیل شد

بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز، یک واحد کبابی متخلف در این شهرستان را به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی، تعطیل کردند.

به گزارش بهداشت نیوز، رییس شبکه بهداشت نی ریز در این مورد گفت: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر وجود جسم خارجی در گوشت کباب یک واحد کبابی و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، پس از بازدید کارشناسان بهداشت محیط  شبکه بهداشت و درمان نی ریز از این واحد صنفی و تایید شکایت، با استناد به آیین نامه ماده ۱۳ مواد خوراکی و آشامیدنی و تایید مراجع قضایی شهرستان، این واحد صنفی متخلف تعطیل شد.

دکتر «داور آل داود» افزود: مراکزی که در آنها شرایط بهداشتی رعایت نمی شود، می‌ توانند منشأ بیماری ‌های گوناگون باشد که به منظور حفظ بهداشت عمومی جامعه و سلامت شهروندان، نظارت مستمر بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و نیز برخورد با متخلفان به طور جدی از سوی کارشناسان این شبکه بهداشت و درمان در حال انجام است.

او از مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، این موارد را در تماس با شماره ۱۹۰ سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع رسانی کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز