title
کد خبر: 224344
00
تصویری باور نکردنی از اولین و آخرین باری که تیم ملی فوتبال، آبی پوشید!

تیم ملی فوتبال ایران در سال۱۳۵۰ در جام بین المللی کورش کبیر برای اولین و آخرین بار با لباس آبی در همه بازیهایش به میدان رفت .

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ایرنا ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران در سال۱۳۵۰ در جام بین المللی کورش کبیر برای اولین و آخرین بار با لباس آبی در همه بازیهایش به میدان رفت و بعد از پیروزی برابر همه حریفان خود از جمله تیم ملی ب هلند۳بر۰،تیم ملی ب اتریش۳بر۱،تیم ملی ب چکسلواکی۲بر۱،تیم ملی ترکیه ۱بر۰و تیم باشگاهی آرگز قهرمان باشگاههای رومانی۱بر۰ به مقام قهرمانی دست یافت.


در تصویر ایستاده از راست:پرویز قلیچ خانی(تاج)،همایون بهزادی(پرسپولیس)،کارو حق وردیان(تاج)،ناصر حجازی(تاج)،جعفر کاشانی(پرسپولیس)،مصطفی عرب(کاپیتان)(عقاب)-
نشسته از راست:اصغر شرفی(پاس)،ابراهیم آشتیانی(پرسپولیس)،صفر ایرانپاک(پرسپولیس)،علی پروین(پرسپولیس) و علی جباری(تاج) دیده میشوند.
دیگر بازیکنان تیم ملی در این تورنمنت عبارت بودند از بهرام مودت(قصریخ)،منصور پورحیدری(تاج)،رضا وطنخواه(پرسپولیس)فریدون معینی(پرسپولیس)،اصغر ادیبی(پرسپولیس)،غلامحسین مظلومی(تاج)،علیرضا خورشیدی(گارد)،مجید حلوایی(پاس)
سرمربی تیم:پرویز دهداری


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز