title
کد خبر: 223565
00
جمع آوری و معدوم سازی بیش از ۶۰۰ کیلو مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد+ عکس

در بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط اقلید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در صنوف مختلف، بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع لبنیات و مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری و امحا شد.

به گزارش بهداشت نیوز، رئیس مرکز بهداشت این شهرستان گفت: نظارت های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی به صورت گشتهای روزانه ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با متخلفان برخورد می شود که در همین راستا بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد جمع آوری و امحا شده است.

مهندس «اکبر نوربخش» با اشاره به اهمیت سلامتی مردم و همچنین احتمال بروز بیماری وبا و سایر بیماری های روده ای، از متصدیان اصناف خواست در ارائه مواد غذایی و خدمات سالم به شهروندان دقت کنند.

او به مردم توصیه کرد در خریدهای روزانه خود به تاریخ های تولید، انقضا و نیز کیفیت محصولات و مرکز عرضه کننده توجه داشته باشند.

نوربخش اضافه کرد: سامانه بهداشت ۱۹۰ به طور شبانه روزی و در تمام ایام هفته، آماده دریافت شکایت های بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای است و شهروندان می توانند در تماس با شماره تلفن ۱۹۰ شکایات بهداشتی خود را اعلام کنند. 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز