title
کد خبر: 220659
00
واکسیناسیون عمومی با فعالیت ۴۰۰ تیم سیار و مراکز ثابت در تاسوعا و عاشورا

واکسیناسیون عمومی شهروندان تهرانی با فعالیت مستمر مراکز ثابت و تیم های سیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در حال انجام است.

 به منظور تسریع در انجام واکسیناسیون و سهولت دسترسی عزاداران حسینی، علاوه بر فعالیت مراکز ثابت در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی، ۳۰۴ تیم سیار نیز با استقرار در موکب ها، تکیه ها و هیآت های مذهبی به انجام واکسیناسیون می پردازند.

 

بنا بر اعلام معاونت امور بهداشتی، علاوه بر انجام واکسیناسیون، غربالگری کرونا نیز توسط همکاران بهداشت در مناطق مختلف تحت پوشش دانشگاه در حال انجام است.

 

 

بر اساس این گزارش ۷۶ تیم بهداشت محیط نیز از شروع ایام عزاداری محرم، در همکاری با هیأت های مذهبی بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت داشته اند.

 

 

تیم های بازرسی و نظارت معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در بازدیدهای مختلفی در شبانه روز گذشته بر نحوه انجام واکسیناسیون در مراکز تابعه نظارت داشتند.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز