title
کد خبر: 220405
00
 همسر شهید هسته‌ای ایران مشاور رئیس جمعیت هلال احمر شد

دکتر پیرحسین کولیوند در حکمی «منصوره کرمی» همسر شهید مسعود علیمحمدی، اولین شهید هسته‌ای ایران را به سمت مشاور در امور زنان و خانواده جمعیت هلال احمر منصوب کرد.

به گزارش بهداشت نیوز از جمعیت هلال احمر، در حکم رئیس جمعیت هلال احمر خطاب به «منصوره کرمی» آمده است: 

سرکار خانم منصوره کرمی

نظر به تعهد و تدین سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور اینجانب  در امور زنان و خانواده» منصوب می‌شوید.

باتوجه به نقش مؤثر بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و منزلت ویژه آنان در خانواده با رعایت اصول"عدالت محوری"، "روحیه انقلابی و جهادی"، "مردم‌داری"  و "فساد ستیزی" و با بهره‌مندی از فرهنگ اصیل ملی و مذهبی در انجام وظایف محوله موفق باشید.

ارتقاء مستمر مقام و منزلت و صیانت از حقوق اساسی و تقویت و تعالی همه اقشار جامعه و استحکام بنیان خانواده منوط به توسعه فردی و اجتماعی و ارتقاء جایگاه زنان هر جامعه خواهد بود. لذا اهتمام جدی سرکارعالی در جهت تحقق موارد ذیل، مورد انتظار اینجانب است:

شناسایی مشکلات بانوان جمعیت و ارائه راهکار در جهت رفع آن با توجه به مقررات، دستورالعمل‌ها و امکانات جمعیت

تلاش در جهت حفظ و ارتقای سطح سلامت بانوان در کلیه ابعاد جسمی، روحی، روانی و ایجاد نشاط سازمانی

بهره‌برداری از ظرفیت‌های متعدد درون و برون سازمانی و ایجاد تعامل سازنده و ارتباط مداوم با معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری

بکارگیری تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش به منظور بهره‌جستن از سرمایه‌های انسانی فرهیخته و اندیشمند در راستای تحرک و شکوفایی هر چه بیشتر حوزه فعالیت‌های بانوان

امید است با استعانت از خداوند متعال‌ تمام توان خود را در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بکار بسته تا در فرصت کوتاه موجود، گام‌های بلندی برای خدمت به این عزیزان برداریم و  با فصل‌الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بانوان جمعیت در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز