title
کد خبر: 217527
00
تاکید بر استفاده از ماسک در وسایل حمل‌ونقل عمومیِ فرانسه

مقامات فرانسه از شهروندان درخواست کردند تا در وسایل حمل و نقل عمومی ماسک به صورت داشته باشند.

 به گزارش بهداشت نیوز ،وزیر بهداشت فرانسه روز گذشته (دوشنبه) گفت: مردم باید مجدد استفاده از ماسک در اماکن شلوغ به ویژه در وسایل حمل و نقل عمومی را آغاز کنند زیرا کشور با موج جدیدی از بیماری کووید-۱۹ ناشی از سویه های جدید بیماری مواجه است.

وی افزود: هرچند نمی‌گویم استفاده از ماسک اجباری شود اما این فقط یک توصیه نیست بلکه از مردم می‌خواهم در وسایل حمل و نقل عمومی ماسک به صورت داشته باشند. همچنین بهتر است در دیگر اماکن سرپوشیده از قبیل فروشگاه‌ها و محیط های اداری افراد از ماسک استفاده کنند.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ هزار و ۶۰۱ مورد جدید کروناویروس در فرانسه گزارش شده که از ۱۸ آوریل بالاترین آمار روزانه مبتلایان بوده است.

به گزارش ژاپن تودی، پیش از این نیز یکی از مقامات برنامه واکسیناسیون فرانسه با بیان اینکه این کشور مانند سایر کشورهای اروپایی در بحبوحه موج جدید بیماری کووید-۱۹ قرار دارد، گفت: شخصا حامی اجباری شدن استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی هستم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز