title
کد خبر: 216679
00
صفر شدن آمار مرگ کرونایی در 2 روز

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی و جهادی وزارت بهداشت و کادر بهداشت و درمان کشور به صفر رسید، گفت: در طول مدت شروع بیماری کرونا در کشور، شاهد تلاش شبانه‌ روزی کادر درمان برای مقابله با این بیماری بودیم که باید به آنها خداقوت گفت.      

به گزارش بهداشت نیوز، سید حمیدرضا کاظمی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور در روزهای 12 و 20 خردادماه 1401، عنوان کرد: صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور نتیجه تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این بیماری است.
 
 وی افزود: باید به خاطر این تلاش شبانه روزی و در واقع جهادی که در این حوزه توسط کادر بهداشت و درمان انجام شد، به آنها خداقوت گفت.
 
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار کرد: از ابتدای کار دولت سیزدهم، ما شاهد جدیّت دولت آقای رییسی برای مهار بیماری کرونا در کشور بودیم که در کمتر از یک سال آمار فوتی های کرونا در کشور از بیش از ۷۰۰ نفر، به صفر رسید.
 
کاظمی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه اینجاست که ما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، باعث تداوم این شرایط در کشور شویم و از عادی انگاری پرهیز کنیم.
 
بنابر گزارش وبدا، وی با بیان اینکه در ابتدای شیوع کرونا برای تامین ماسک هم با مشکل مواجه بودیم و تحریم‌ ها نیز مشکلات ما را فزون می‌ کرد، عنوان کرد: با از خودگذشتگی تیم سلامت و همچنین متخصصان کشورمان، امروز به جایگاهی رسیده ایم که نه تنها نیاز داخل برای ماسک، دستگاه های تنفسی، مواد ضدعفونی ‌کننده و واکسن را تامین می کنیم، بلکه قادر به صادرات این محصولات به کشورهای دیگر نیز هستیم.
 
گفتنی است؛ دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اولین بار پنچ شنبه 12 خردادماه و دومین بار جمعه، 20 خردادماه 1401 اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته آمار فوتی ناشی از کرونا صفر بوده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز