title
کد خبر: 216533
00
3 سوال نمایندگان مجلس از وزیر بهداشت که باعث ارجاع به صحن علنی شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از عدم اقناع سه نماینده از پاسخ‌های وزیر بهداشت و ارجاع سوالات به صحن علنی خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، زهرا شیخی در تشریح نشست امروز (دوشنبه، 23 خردادماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور وزیر بهداشت و معاونان ایشان برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: برخی سوالات دامنه منطقه ای و استانی و برخی هم دامنه ملی داشت که در مورد سوالات منطقه ای به وزیر برای رسیدگی و پیگیری مهلت داده شد.

وی افزود: البته در مورد برخی سوالات ملی هم پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته مقرر شد سوالات به صحن علنی برای بررسی ارجاع شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: یکی از سوالات توسط محفوظی نماینده مردم آبادان در مورد گرانی تعرفه‌های دندانپزشکی و خدمات تمام شده برای مردم مطرح شد که نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر قانع نشد بنابراین سوال به صحن علنی برای بررسی ارجاع شد.

شیخی یادآور شد: سوالات دیگر در مورد چرایی واکسیناسیون اجباری و ارائه نتایج تحقیقات در مورد عوارض واکسن بود که بعد از پاسخ های وزیر و عدم اقناع نمایندگان سوال کننده سوالات برای بررسی به صحن ارجاع شدند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: همچنین در نشست امروز مشکلات صنایع دارویی مطرح و مقرر شد وزیر بهداشت برای رفع مشکلات آنها تلاش و همچنین کمیسیون پیرو مصوبه دیروز مبنی بر برگزاری نشستی با رئیس جمهور برای بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان به این موضوع هم ورود کند.
منبع: خبرگزاری خانه ملت


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز