title
کد خبر: 214906
00
برگزاری کنفرانس علمی «فرآورده های گیاهی موثر بر پوست و مو»

کنفرانس علمی «فرآورده های گیاهی موثر بر پوست و مو» بیست و هفتم اردیبهشت ماه توسط پژوهشکده گیاهان دارویی برگزار گردید.

به گزارش بهداشت نیوز، در این وبینار که با سخنرانی دکتر شمسعلی رضازاده متخصص شیمی دارویی و عضو هیات علمی این پژوهشکده برگزار شد، دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت. 

دکتر رضازاده درخصوص اهمیت این وبینار آموزشی عنوان کرد: بیماری های پوست و مو به دلیل تغییر روش و سبک زندگی و ورود محصولات شیمیایی به زندگی مردم بیشتر شده است و لازم است که عوارض داروهای شیمیایی و سبک اشتباه زندگی با استفاده از مواد طبیعی کنترل و اصلاح شود. به همین علت مصرف عصاره های گیاهی برای بهبود بیماریهای پوستی و پیشگیری و درمان ریزش مو می تواند راهگشا باشد.
وی افزود: در این وبینار یافته های جدید و عملی کاربرد گیاهان دارویی برای درمان بیماریهای شایع  از جمله ریزش مو، چین و چروک پوست، لکه های قهوه ای پوست و جوانسازی و حفظ رطوبت پوست با گیاهان دارویی به داروسازان و پزشکان ارائه میشود.همچنین عوارض تازه گزارش شده داروهای شیمیایی که در درمان بیماریهای پوست و مو مصرف می شوند مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است، در این وبینار که دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصین طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار شده ودر انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارایه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

در پایان، شرکت کنندگان دوره به مدت 72 ساعت فرصت داده شد تا در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت نمایند و با پاسخ صحیح به 70 درصد سوالات بتوانند امتیاز بازآموزی دوره را کسب نمایند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز