title
کد خبر: 214506
00
بیش از نیاز جامعه واکسن و دارو و تجهیزات داریم

فرمانده فرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا، با اشاره به تلاش دولت در تامین ارز برای تجهیزات بهداشت و درمان و دارو، تصریح کرد: شاهد اقدامات خوبی در جهت تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مقابله با کرونا هستیم و بیش از نیاز جامعه واکسن و دارو و تجهیزات داریم.

به گزارش بهداشت نیوز، سردار محمدحسین سپهر در حاشیه جلسه ستاد مدیریت کرونای استان گیلان، تلاش‌های گیلانیان در دوران شیوع کرونا را مجاهدانه توصیف کرد و گفت: موفقیت‌های حاصل شده در بحران کرونا و واکسیناسیون در گیلان، یک افتخار است و باید به عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار ثبت و ذخیره شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان همزمان با قم درگیر بیماری کرونا بود و خوشبختانه در طول این بحران موفق عمل کرده است، افزود: مدیریت صحیح کرونا در استان در کنار همراهی و همدلی مردم به دست آمده و باید قدر دانسته شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با اشاره به موفقیت‌های گیلان در طرح شهید سلیمانی، تصریح کرد: نه تنها در بحران کرونا بلکه حفظ و تقویت طرح شهید سلیمانی راهبرد عینی عبور از همه بحران‌هاست؛ همچنین قدردان نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج در مقابله با تهدید زیستی کرونا هستیم.

سپهر، با بیان اینکه عادی انگاری بیماری کرونا نادیده گرفتن زحمات کادر بهداشت و درمان است، گفت: امروز جزو کشورهایی قرار گرفتیم که وضعیت خوبی در مهار بیماری کرونا داریم و لذا باید تلاش کنیم در کنار مدیریت بیماری کرونا، فعالیت هایی آموزشی و اقتصادی و فرهنگی و گردشگری و حمل و نقل و... ادامه داشته باشد و کشور نباید تعطیل شود.

وی با اشاره به تلاش دولت در تامین ارز برای تجهیزات بهداشت و درمان و دارو، تصریح کرد: شاهد اقدامات خوبی در جهت تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مقابله با کرونا هستیم و بیش از نیاز جامعه واکسن و دارو و تجهیزات داریم و رئیس جمهور نیز بر رفع گرانی دارو که نقش آن در مدیریت کرونا مهم است، تاکید دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در ادامه به ضرورت مطالعات بومی و اقتضایی استان در بحران‌ها تاکید کرد و گفت: باید از تهدیدات فعلی فرصت ساخت و با ارتقای سطح دانش عمومی و اختصاصی، خودامدادی و دگرامدادی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا پایان کرونا در برابر این ویروس منحوس و دیگر تهدیدات فائق آمد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز