کد خبر: 214260
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 - 17:01
معاون پرستاری وزارت بهداشت، در نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی خواستار استعلام مدارک کمک پرستاری قبل از هر نوع رابطه استخدامی شد.
به گزارش بهداشت نیوز، عباس عبادی گفت: در نامهای به رؤسای دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی اعلام کردیم که برای پیشگیری از سوءاستفاده احتمالی و صحت گواهینامههای کمک پرستاری قبل از به کارگیری کمک پرستاران در هر شکل و با هر نوع رابطه کاری در بخشهای مختلف بهداشتی و درمانی، صحت و اعتبار گواهینامه ارائه شده از این معاونت استعلام کنند.
وی با بیان اینکه برخی مراکز بدون مجوز وزارت بهداشت اقدام به برگزاری دورههای کمک پرستاری میکنند، افزود: توصیه میکنیم داوطلبان و فراگیران دورههای کمک پرستاری قبل از ثبت نام، اعتبار و صلاحیت مرکز مورد نظر را از معاونت پرستاری، مرکز مهارت آموزی و ادارات پرستاری دانشگاهها استعلام کنند.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.